INTEGRATION MED ERP
Dette er nok den vigtigste af alle CRM integrationer
Uanset hvilket ERP/Regnskabssystem I bruger, er vi eksperter i at integrere de to systemer, og vores integrationer fungerer stabilt med oppetider på mere end 99,6%.
Lad data flyde frit mellem jeres to vigtigste IT-systemer
ERP Integration omfatter ofte automatisk kundeoprettelse fra CRM til ERP, overførsel af jeres produktdata og priser fra ERP til CRM, oprettelse af Salgsordrer fra CRM til ERP osv.
Business Central
NAV (Ældre versioner)
e-Conomics og Rackbeat
AX/Finance & Operations
Dinero
Uniconta
INTEGRATION MED VIRK
Spar tid på kundeoprettelser med en integration fra VIRK.
Træk data direkte fra VIRK
Med en VIRK-integration, er det nemt at oprette leads i CRM systemet.. Her skal I blot indtaste leadets CVR-nr., og systemet henter alle relevante informationer direkte fra VIRK. Det har aldrig været nemmere og jeres data er altid helt korrekte.
Firmanavn
Adresse
Antal medarbejdere
Branchekode
Driftsstatus
INTEGRATION MED HJEMMESIDE
Få informationer fra jeres forskellige formularer direkte ind i CRM-systemet.
Formularer på hjemmesider bruges til mange forskellige opgaver og fælles for dem alle er, at de data kunden har indtastet, skal overføres direkte til jeres CRM-løsning, så jeres medarbejdere ikke skal sidde og copy/paste data fra f.eks. en e-mail ind i jeres systemer.
Eliminer manuelt arbejde
Uanset om det er en simpel kontaktformular, en tilmelding til nyhedsbrev eller en stor “Bestil Service” formular med mange felter og oplysninger, kan alle data sendes direkte ind i jeres CRM-system.
CRM-systemet kan også genkende, hvis det er en eksisterende kunde, så der ikke oprettes dubletter. Ydermere kan CRM-systemet selv oprette f.eks. en kundeservicesag med det data, kunden har tastet ind i formularen.
Kontaktformular
Tilmelding af nyhedsbrev
Book en samtale/møde
Opret en servicesag
Bestil et teknikerbesøg
INTEGRATION MED TELEFONSYSTEM
Ring jeres kunder op ved blot at klikke på deres telefonnummer i CRM-systemet.
Samtidig åbnes en telefonaktivitet på kunden, hvor I kan lave notater om, hvad I har talt med kunden om, hvilke aftaler I har indgået eller andre vigtige oplysninger, der er relevante for jeres sambejde.
Kunden slåes automatisk op ved opkald
Når I modtager et opkald, åbnes kundens post i jeres CRM-system, så jeres medarbejder med det samme har adgang til alle relevante data på kunden: Salgsmuligheder og tilbud, servicesager, omsætningstal osv. Samtidig åbnes automatisk en telefonaktivitet, hvor I kan notere alt, der er talt med kunden om.
Flexfone
IP Nordic
Telavox
3CX
Maxtel
Relatel
Viptel
MICROSOFT AZURE CLOUD
Jeres helt eget serverrum i skyen med Microsoft Azure Cloud.
Azure er Microsofts platform i skyen, som I kan fylde med servere og tjenester. Er I på jagt efter den højeste IT-sikkerhed, store besparelser og muligheden for at skalere jeres forretning helt uden begrænsninger; så er svaret Microsoft Azure! Vores eksperter står altid klar med rådgivning, planlægning, migrering, drift og support, så I er i sikre hænder fra dag et.
Jeres fordele med Azure Cloud
FLEKSIBILITET
Med Microsoft Azure betaler I kun for jeres data og applikationer. Med Microsoft Azure, er der heller ingen kapacitetsloft. Det er en sikker løsning designet til en moderne og fleksibel verden i forandring.
ØKONOMI
Microsoft Sales Professional er et CRM-system, der er udviklet specifikt mod SMV-segmentet. Løsningen indeholder alle de informationer og funktioner, I kan forvente af et full-scale CRM-system og kan, som alle tre løsninger, tilpasses jeres unikke forretning.
TILLID
Microsoft Sales Enterprise har smarte og avancerede funktioner, som nogen salgsafdelinger kan have behov for i deres CRM-løsning. Denne løsning er rettet mod større virksomheder, som har brug for styring af salgsteams, produktfamilier, salgsmål osv.