Skab loyale kunder med
Microsoft Dynamics 365 Kundeservice
Tilfredse kunder er loyale kunder
Med Microsoft Dynamics 365 Kundeservice kan I distancere jer fra jeres konkurrenter ved at levere en uovertruffen kundeservice. Kundeserviceløsningen i Dynamics 365 sikrer blandt andet, at der altid er en ansvarlig medarbejder tilknyttet alle sager.
Fordele for jeres afdelinger
KUNDESERVICECHEFEN
Afdelingens indsats bliver målbar og mere effektiv. Med Microsoft Dynamics 365 får I alle redskaber til at skabe en struktureret, effektiv og velkørende kundeservice.
MEDARBEJDEREN
Tydelig opgavefordeling og faste procedurer. Med Microsoft Dynamics 365 bliver opgaverne klart fordelt mellem medarbejderne i kundeservice. Det faste workflow sikrer, at alle sager håndteres ensartet og med samme kvalitet.
ORGANISATIONEN
Gennemsigtig kundehistorik. Med Microsoft Dynamics 365 lagres alle kundeoplysninger, så alle relevante medarbejdere i jeres organisation har adgang til hele kundens historik.
Muligheder med Dynamics 365 Kundeservice
Kunstig intelligens
Med Virtual Agent som et add-on til Microsoft Dynamics 365 Kundeservice, kan I oprette en chatbot, så jeres kundeserviceteam let kan identificere og automatisere almindelige supportproblemer. Kunderne slipper for at vente længe på kundeservice, og det gør arbejdet nemmere for jeres team.
Hjælp til serviceniveauaftaler
Med Dynamics 365 Kundeservice kan I definere den support eller service, som jeres virksomhed tilbyder jeres kunder. For eksempel kan det indeholde oplysninger om, hvor hurtigt en kunde er berettiget til at modtage support, hvor længe efter køb en kunde kan supporteres osv. Disse supportpolitikker kan I spore i systemet og dermed sikre, at jeres kunder supporteres i henhold til den supportpolitik, som de er berettigede til.
Cliento SMS gateway
Uanset om der er tale om en bekræftelse på oprettelse eller en status på en servicesag, så er SMS stadig den enkeltstående vigtigste kanal. Cliento SMS Gateway giver jer en “one stop shop”-løsning, hvor vi håndterer alle aspekter af SMS udsendelse og modtagelse.
Facebook integration
Ved at integrere det sociale medie Facebook med Omnichannel løsningen til Dynamics 365 Kundeservice, har I mulighed for at oprette direkte forbindelse til og kommunikere med jeres kunder. I kan blandt andet modtage en meddelelse, når en kunde anmoder om en Facebook-samtale. Når den efterfølgende er accepteret, påbegyndes en session, og kommunikationspanelet vises, så I kan udveksle meddelelser med kunden direkte i systemet.
Website-chat
I kan med Omnichannel-løsningen få en webchat funktion på jeres hjemmeside, der fungerer som engagementskanal med jeres kunder. Bliver chatten brugt rigtigt, så sikrer den, at kundernes behov bliver dækket med det samme. Det kan løfte noget af tiden og arbejdsbyrden fra jeres medarbejdere, og den hjælper samtidig til, at flere kunder kan få hjælp på samme tid.