Skab loyale kunder med Microsoft Dynamics 365 Kundeservice
Tilfredse kunder er loyale kunder
Med Microsoft Dynamics 365 Kundeservice kan du distancere dig fra dine konkurrenter ved at levere en uovertruffen kundeservice.
Kundeserviceløsningen i Dynamics 365 sikrer blandt andet, at der altid er en ansvarlig medarbejder tilknyttet alle sager.
Fordele for jeres afdelinger
KUNDESERVICECHEFEN
Afdelingens indsat bliver målbar og mere effektiv. Med Microsoft Dynamics 365 får du alle redskaber til at skabe en struktureret, effektiv og velkørende kundeservice.
MEDARBEJDEREN
Tydelig opgavefordeling og faste procedurer. Med Microsoft Dynamics 365 bliver opgaverne klart fordelt mellem medarbejderne i kundeservice. Det faste workflow sikrer, at alle sager håndteres ensartet og med samme kvalitet.
ORGANISATIONEN
Gennemsigtig kundehistorik. Med Microsoft Dynamics 365 lagres alle kunde oplysninger, så alle relevante medarbejdere i organisationen har adgang til hele kundens historik.
Muligheder med Dynamics 365 Kundeservice
Kunstig intelligens
Med Virtual Agent som et add-on til Microsoft Dynamics 365 Kundeservice, kan I oprette en chatbot, så dit kundeserviceteam let kan identificere og aumatisere almindelige supportproblemer. Kunderne slipper for at vente længe fra kundeservice, og det gør arbejdet nemmere for jeres team.
Hjælp til serviceniveauaftaler
Med Dynamics 365 Kundeservice kan I definere den support eller service som jeres virksomhed tilbyder jeres kunder. For eksempel kan det indeholde oplysninger om hvor hurtigt en kunde er berettige til at modtage support, hvor længe efter køb en kunde kan supporteres etc. Disse supportpolitikker kan du i systemet spore og dermed sikre, at dine kunder supporteres i henhold til den supportpolitik, som de er berettiget til.
Cliento SMS gateway
Uanset om der er tale om en bekræftelse på oprettelse, eller en opdatering status, på en Servicesag, er SMS stadig den enkeltstående vigtigste kanal. Cliento SMS Gateway giver dig en “one stop shop” løsning, hvor vi håndterer alle aspekter af SMS udsendelse og modtagelse.
Facebook integration
Ved at integrere det sociale medie Facebook med Omnichannel løsningen til Dynamics 365 Kundeservice, har du mulighed for at oprette direkte forbindelse til og kommunikere med jeres kunder. Du kan blandt andet modtage en meddelelse, når en kunde anmoder om en Facebook-samtale. Når den efterfølgende er accepteret, påbegyndes en session, og kommunikationspanelet vises, så du efterfølgende kan udveksle meddelelser med kunden direkte i systemet.
Website-chat
Du kan med Omnichannel løsningen få en webchat funktion på din hjemmeside, der fungerer som engagementskanal med dine kunder. Bliver chatten brugt rigtigt, så sikrer den, at kundernes behov bliver dækket med det samme. Det kan løfte noget af tiden og arbejdsbyrden fra dine medarbejdere, og den hjælper samtidig til, at flere kunder kan få hjælp på samme tid.