Microsoft Dynamics 365 Sales Business
er lavet til Danske virksomheder
Sales Business indeholder kun CRMs kernelementer og ikke en hel masse “smarte” funktioner, der i sidste ende kun skaber forvirring blandt brugerne. Det er let og enkelt at komme i gang, og når I har vænnet jer til løsningen, kan vi begynde at tilpasse systemet til netop jeres forretning.
På den måde skaber vi sammen en CRM løsning, jeres medarbejdere elsker.
Et CRM-System udviklet til flere typer af virksomheder
Alle forretninger er ikke ens, og derfor er Microsoft Sales Business udviklet i forskellige varianter, der er tilpasset til netop jeres type virksomhed og som understøtter jeres behov.
HANDELSVIRKSOMHED
I laver og sender mange tilbud dagligt. Fokus er en strømlinet salgsproces: Vindes et tilbud, skal det automatisk omdannes til en salgsordre og til sidst en faktura.
PROJEKTSALG
I sælger komplekse løsninger med en lang salgsproces, der involverer mange forskellige aktører. Fokus er at holde styr på, hvor langt I er i salgsprocessen.
FORHANDLERSALG
I har mange og lange samarbejdsaftaler. Fokus er at holde styr på forhandlere og kæder, deres prisaftaler, sortimenter, kampagner med meget mere.
Arbejder I hurtigt og effektivt?
I er ikke i tvivl, når jeres CRM-system virker. Opgaver som tidligere kunne være tidskrævende og omfattende, opleves pludselig som enkle og hurtige at udføre. Og her vil vi gerne udfordre jer lidt: Hvor lang tid tager det dig at oprette en ny kunde, lave et flot tilbud og sende det til kunden? Det kan blot tage 3 minutter – se selv videoen.
Hvad sælger I i næste kvartal?
Spørgsmålet alle der arbejder med salg har stillet, eller er blevet stillet et utal af gange. Og det er svært at svare på, da vi jo forsøger at kigge ud i fremtiden. Men sættes jeres CRM-system op til at beregne sansynligheden for at vinde en salgsmulighed – baseret på historikse data – er I et godt stykke tættere på at gætte korrekt.
Styr hele kunderejsen
De bedste CRM-systemer er sat op til at understøtte jeres forretning gennem hele kunderejsen. Lige fra at kunden opdager jeres virksomhed, henover salget og til after-sakes kundeservice. Sales Business CRM-løsningen har alle de elementer, der skal til for at tiltrække nye leads, strømline salget og sikre kundernes loyalitet gennem en ekselent kundeservice.
Starten af kunderejsen
Med Salgs CRM kan I nemt målrette tilbud til potentielle kunder, som er skræddersyede til deres behov. Udover det, kan I strukturere, hvem I skal opsøge hvornår og hvorfor, så salgsmulighederne forbedres.
Midt i kunderejsen
Salgs CRM sørger for at I altid nemt kan finde alle nøgleoplysninger. Så kan I altid holde jer opdaterede på, hvor i salgsprocessen kunden er, samt de behov som kunden har. På den måde yder I en bedre kundeoplevelse, fordi I viser, at kundens ønsker og behov er i fokus.
Eftersalg
Efter salget kan I med Salgs CRM nemt opsætte og administrere e-mailkampagner og nyhedsbreve. På den måde kan I forstærke kunderelationer i fremtiden og yde en langt bedre kundesupport.
Starten af kunderejsen
Med Salgs CRM kan I nemt målrette tilbud til potentielle kunder, som er skræddersyede til deres behov. Udover det, kan I strukturere, hvem I skal opsøge hvornår og hvorfor, så salgsmulighederne forbedres.
Midt i kunderejsen
Salgs CRM sørger for at I altid nemt kan finde alle nøgleoplysninger. Så kan I altid holde jer opdaterede på, hvor i salgsprocessen kunden er, samt de behov som kunden har. På den måde yder I en bedre kundeoplevelse, fordi I viser, at kundens ønsker og behov er i fokus.
Eftersalg
Efter salget kan I med Salgs CRM nemt opsætte og administrere e-mailkampagner og nyhedsbreve. På den måde kan I forstærke kunderelationer i fremtiden og yde en langt bedre kundesupport.
Få loyale kunder
Da I med Salgs CRM har fuld kontrol over kunderejsen, kan I bedre sikre at kunderne ikke forlader jer til fordel for en konkurrent. Salgs CRM hjælper jer med at yde bedre kundesupport og service, så jeres kunder får lyst til at forblive jeres kunder.
Kontakt os og start jeres rejse mod det optimale CRM-system i dag!
HANDELSVIRKSOMHED
Som handelsvirksomhed er I kendetegnet ved mange daglige handler og en hurtig turnaround på lageret. Derfor skal jeres CRM-system være designet, således I hurtigt og effektivt kan oprette salgstilbud, konvertere disse til salgsordrer og sende data videre til jeres regnskabssystem (ERP), så kunden kan faktureres.
Jeres produktdata, priser og lagertal skal være opdateret i realtime, så den enkelte sælger ved, hvilke varer han eller hun kan disponere over.
Dashboardrapportering handler meget om antal tilbud sendt og værdien af disse, win/loss rate på tilbud, daglige omsætningstal osv.
PROJEKTSALG
Projektsalg er kendetegnet ved en lang og til tider komplekt salgsproces, med mange involverede aktører og interesenter. Derfor skal jeres CRM-system være designet, således I har en stor indsigt i, hvor i salgsprocessen det enkelte projekt befinder sig, og opdatere sandsynligheden for at vinde projektet efterhånden som projektet rykker frem i salgsprocessen.
Der er mange interne og eksterne aktørerer involveret i proceseen, og jeres CRM-system skal afspejle, hvem de er og deres mulige påvirkning af salget.
Dashboardrapportering handler meget om, hvilke salgsmuligheder der befinder sig på hvilket step i salgsprocessen, og hvor længe de befinder sig på det enkelte step.
FORHANDLERSALG
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
SERVICEFORRETNING
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.