Lad os klare jeres
DMS-toldindberetninger

Cliento e-Docs er en effektiv Microsoft-baseret cloud løsning, der automatisk henter oplysninger til brug for fortoldning i jeres ERP/Regnskabssystem, og sender disse direkte ind i Toldstyrelsens nye DMS-system.

Så er det slut med at bruge timer på at forsøge at navigere rundt i DMS online-portalen. Med vores e-Docs løsning kan I lave en toldindberetning på mindre end 1 minut.

Investeringen i e-Docs tjener hurtig sig selv hjem og bestiller I i dag, kan I være i gang på blot 3 uger. Skal vi hjælpe jer i gang?

DMS toldindberetninger

Lad os klare jeres
DMS-toldindberetninger

Cliento e-Docs er en effektiv Microsoft-baseret cloud løsning, der automatisk henter oplysninger til brug for fortoldning i jeres ERP/Regnskabssystem, og sender disse direkte ind i Toldstyrelsens nye DMS-system.

Så er det slut med at bruge timer på at forsøge at navigere rundt i DMS online-portalen. Med vores e-Docs løsning kan I lave en toldindberetning på mindre end 1 minut.

Investeringen i e-Docs tjener hurtig sig selv hjem og bestiller I i dag, kan I være i gang på blot 3 uger. Skal vi hjælpe jer i gang?

Hurtige, enkle og korrekte toldindberetninger

e-Docs giver et dejligt og enkelt overblik over alle jeres toldindberetninger og deres status hos Toldstyrelsen, så I altid bevarer det store overblik. Løsningen er Microsoft-baseret, så jeres medarbejdere kan bruge samme login, som til jeres andre IT systemer. e-Docs kan laves 100% automatiseret og er naturligvis auditeret af Toldstyrelsen, hvilket er din garanti for at toldreglerne altid overholdes.

Vores erfaring viser, at en indberetning kan laves på under 1 minut og typisk går der mindre en 8 minutter fra at en forsendelse er oprettet, til den er frigivet til eksport.

e-Docs giver et dejligt og enkelt overblik over alle jeres toldindberetninger og deres status hos Toldstyrelsen, så I altid bevarer det store overblik. Løsningen er Microsoft-baseret, så jeres medarbejdere kan bruge samme login, som til jeres andre IT systemer. e-Docs kan laves 100% automatiseret og er naturligvis auditeret af Toldstyrelsen, hvilket er din garanti for at toldreglerne altid overholdes.

Vores erfaring viser, at en indberetning kan laves på under 1 minut og typisk går der mindre en 8 minutter fra at en forsendelse er oprettet, til den er frigivet til eksport.

 

Fordele ved Cliento e-Docs

Automatiser

e-Docs automatiserer indsendelse og håndtering af tolddeklarationer ved at integrere med Toldstyrelsens DMS System. Dette sparer jer for en betydelig mængde trivielt og ensformigt arbejde i forhold til at arbejde i Tolds DMS online.

Spar tid

Da store dele af processerne i e-Docs er automastiske, sparer systemet jer for en masse trivielle og manuelle processer og dermed en masse tid. Og som man siger, så er tid jo penge. 

Undgå fejl

Undgå at jeres eksportordrer bliver forsinkede på grund af fejl i f.eks. toldindberetninger. Der er størst risiko for fejl, når der laves manuelle indberetninger, hvorimod automatisk generede indberetninger mindsker risikoen for fejl.

Let at bruge

e-Docs er lavet med et simpelt og intuitivt interface, hvilket betyder at I på ingen måde behøver at være toldekspert for at bruge e-Docs. Det er derfor muligt for alle medarbejdere at se status på de forskellige sager.

Digitalisering af fødevarecertifikater

Fra 2024 starter Fødevarestyrelsen udrulningen af deres nye DIX løsning, som er en løsning, der understøtter digitale fødevarecertifikater. Det betyder, at I fremadrettet skal sende jeres fødevarecertifikater digitalt til Fødevarestyrelsen og ikke som hidtil, til det lokale Handelskammer. Herefter printer Fødevarestyrelsen certifikaterne ud, stempler dem og så er de klar til afhentning.

Digital håndtering af eksportdokumenter

Oprindelsescertifikater, EUR1 og andre relevante eksportdokumenter, skal endorses (stemples) hos Handelskammeret for at opnå gyldighed i modtagerlandet. Med Cliento e-Docs genereres jeres eksportdokumenter digitalt og sendes direkte til jeres lokale Handelskammer, som herefter printer og stempler dem. Dokumenterne kan efterfølgende afhentes eller sendes direkte til jer. 

Kontakt os og start jeres rejse mod det optimale CRM-system i dag!

SEND OS EN MAIL

abr@cliento.dk

GIV OS ET KALD

+45 40 59 16 30