Styrk jeres serviceafdeling med Microsoft Dynamics 365 Field Service

Lad jeres kunder opleve fordelen ved en proaktiv og forudsigelig service og nedbring antallet af “break & fix”-opgaver. Jeres serviceafdeling bliver langt mere effektiv og skaber bedre resultater, både for jeres kunder og for jeres bundlinje.

Forrester Consultning Rapport

Microsoft har fået udarbejdet en undersøgelse af Forrester Consulting, der undersøger den samlede økonomiske effekt af Dynamics 365 Field Service. Nedenfor opsummerer vi få af resultaterne fra undersøgelsen.

12%

reduktion i andengangsbesøg

Øger førstegangs fix-rater

  • Find den bedste tekniker til jobbet
  • Foreslå nødvendige dele og værktøjer så teknikeren er forberedt til jobbet
  • Fjerntilslut teknikeren til kontoret

14%

mere produktive teknikere

Booster field tech produktivitet

  • Reducér administrative og manuelle opgaver
  • Advar kunder, så de er forberedte på teknikerens ankomst
  • Giv leder og tekniker indsigt i produktivitetstallene

40%

øget effektivitet for planlæggere

Øger planlæggeres effektivitet

  • Eliminér traditionelle og manuelle processer delegeret til teknikeren
  • Strømlin ændringer i tidsplaner

<6 mdr.

for at tjene investeringen ind

Investering hurtigt tjent ind

  • Invester i en langsigtet løsning 
  • Tjen investeringen ind på mindre end 6 måneder
  • Vent ikke flere år, før I kan se resultaterne fra investeringen

Se den fulde rapport

Udfyld formularen nedenfor, og vi sender dig den fulde rapport som PDF – fyldt med vigtig indsigt i den samlede økonomiske effekt af Dynamics 365 Field Service.

|

The platform has paid for itself 10 times over. And now we have a system we feel is flexible to take on additional work, so it will support our plans to expand into servicing adjacent equipment at our customers’ locations.

Enterprise Infrastructure Director, Beverage Distribution

Muligheder med Field Service

Planlægningsværktøj

Field Service løsningens smarte planlægningsværktøj skaber den mest effektive arbejdsdag for alle jeres medarbejdere. RSO (Resource Scheduling Optimization) er et automatisk ruteplanlægnings værktøj, som baseret på afstand, prioritet, evner, osv. planlægger jeres servicebesøg mest optimalt.

Styring af serviceaftaler

Field Service løsningen holder styr på alle jeres serviceaftaler, og via integration til jeres regnskabssystem sker fakturering af serviceaftaler automatisk. Serviceaftalemodulet opretter automatisk arbejdsordrer til serviceeftersyn knyttet til jeres serviceaftaler og placerer disse i planlægningsværktøjet.

Indeholder alt relevant information

Når jeres teknikere får tildelt en arbejdsordre, indeholder arbejdsordren alt den information, jeres tekniker har brug for, for at kunne udføre sin opgave perfekt. Det gør jeres teknikere mere effektive, fordi de altid kan finde oplysninger om kundeaktiver, servicehistorik, vejledninger, kontaktpersoner, forventet reservedelsforbrug osv.

Offline adgang

Med Field Service mobil-appen har jeres teknikere adgang til alle relevante oplysninger om deres opgaver – både når de er online og offline.

Kontakt os og start jeres rejse mod det perfekte CRM-system i dag!

SEND OS EN MAIL

abr@cliento.dk

GIV OS ET KALD

+45 40 59 16 30