E-DOCS for microsoft Dynamics 365

Spar tid, undgå fejl og slip for kedeligt manuelt taste arbejde med Cliento e-Docs 

Cliento e-Docs er vores lette portal til offentlige inberetnings systemer. e-Docs er en løsning der automatisk henter jeres data i jeres regnskabssystem og på basis af disse, automatisk indsender angivelser til f.eks. Tolds DMS system og fødevarestyrelsens DIX system .
Løsningen er integreret sammen med alle markedets førende ERP løsninger: NAV, Business Central, AX, Finance & Operationse-conomics, Kompas4, Uniconta, Dinero, etc

Installation og den månedlige licens er til en fast lav pris, så du undgår ubehagelige økonomiske overraskelser, og bestiller du i dag, kan du være oppe og køre om 3 uger.

Lyst til at høre mere? Book et gratis  e-Docs møde

Bliv DMS-Klar inden 1. maj 2024 med vores Hjælp.

 

Den 1. maj 2024 erstatter DMS-systemet e-Export, derfor er det vigtigt du er klar inden. Med e-Docs DMS integration og vores ekspertise sikrer I, at I er klar til denne overgang.  Kontakt os i dag for at sikre, at I er fuldt forberedt, når de nye DMS-krav træder i kraft. 

Læs mere om DMS integration

Fordele ved e-Docs

  • Tilpasset Brugeroplevelse: e-Docs kan tilpasses til at matche jeres specifikke arbejdsgange, fjerner unødvendige felter og gør det nemmere at arbejde med systemet.

  • In-line Redigering: Direkte redigering i varelinjerne uden at skulle åbne hver enkelt varelinje, hvilket sparer tid og forenkler processen.

  • Automatisk Login: Integration med Microsoft-baserede systemer betyder, at medarbejdere automatisk er logget ind i e-Docs, når de er logget ind i jeres system, hvilket forbedrer brugervenligheden.

  • Effektiv Stamdatahåndtering: Nem redigering og rettelser i stamdata.

  • Brugercentreret Design: Udviklet sammen med brugere og tilpasset deres behov og ønsker, hvilket sikrer en brugervenlig og effektiv løsning.

  • Fuld Historik og Sporing: e-Docs Timeline giver en fuld historik og sporing af hver enkelt transaktion eller handling.

  • Integreret Kommunikation: Mulighed for at oprette mail skabeloner for at sende data direkte fra systemet til eksterne modtagere, som f.eks. shippingfirmaer

Cliento e-Docs er et effektivt system, der forenkler og automatiser interaktionen mellem offentlige systemer og jeres ERP-systemer.

Toldstyrelsens DMS System: e-Docs forenkler indsendelse og håndtering af told erklæring ved at integrere med Toldstyrelsens DMS System. Dette sparer jer for en betydelig mængde tid i forhold til udfyldning af data og navigering i Tolds DMS online.

Digitalisering af Fødevarecertifikater: Fra 2024 understøtter e-Docs Fødevarestyrelsens nye DIX løsning, hvilket gør det muligt at sende anmodning om udstedelse af eksportcertifikater automatisk til Fødevarestyrelsen.

Digital Eksportdokumenthåndtering: e-Docs muliggør automatisk oprettelse og indsendelse af eksportdokumenter som fakturaer, sundhedscertifikater, pakkelister m.m. direkte til det lokale handelskammer for stempling.

Image

Vi har taget det komplekse ud af system-til-system adgangen til Toldstyrelsens DMS system

At lave en integration op mod Toldstyrelsens DMS System er ikke nogen let eller overkommelig opgave, det er faktisk ret komplekst. Med Cliento e-Docs har vi lavet den komplekse del, som en del af vores løsning og tilbage er der "bare" at hente data i jeres regnskabssystem. For jer betyder det en kæmpe besparelse i opstarts omkostninger, for ikke at tale om de interne ressourcer I sparer. Læs mere om e-Docs DMS integration her. 

Digitale fødevarecertifikater er fremtiden

Fra 2024 starter Fødevarestyrelsen udrulningen af deres nye DIX løsning, som er en løsning der understøtter digitale Fødevarecertifikater. Det betyder at du fremadrettet skal sende dine Fødevarecertifikater digitalt til Fødevarestyrelsen og ikke som hidtil, til det lokale Handelskammer. Herefter printer Fødevarestyrelsen certifikaterne ud, stempler dem og herefter er de klar til afhentning.

Image
Image

Opret og indsend dokumenter til dit lokale handelskammer

Oprindelsescertifikater, EUR1 og andre relevante eksport dokumenter, skal endorses (Stemples) på Handelskammeret, for at opnå gyldighed i modtagerlandet.

Med Cliento e-Docs genereres dine eksport dokumenter digitalt og sendes direkte til dit lokale Handelskammer, som herefter printer og stempler dem.

Dokumenterne kan efterfølgende afhentes eller sendes direkte til dig. 

e-Docs system arkitektur

Image

Vil du høre mere? Så kontakt os