Skab loyale kunder med Microsoft Dynamics 365 Kundeservice

Tilfredse kunder er loyale kunder

Med Microsoft Dynamics 365 Kundeservice kan du distancere dig fra dine konkurrenter ved at levere en uovertruffen kundeservice.

Kundeserviceløsningen i Dynamics 365 sikrer blandt andet, at der altid er en ansvarlig medarbejder tilknyttet alle sager.

Fordele for jeres afdelinger

kundeservice

KUNDESERVICECHEFEN

Afdelingens indsat bliver målbar og mere effektiv. Med Microsoft Dynamics 365 får du alle redskaber til at skabe en struktureret, effektiv og velkørende kundeservice.

kundeservice

MEDARBEJDEREN

Tydelig opgavefordeling og faste procedurer. Med Microsoft Dynamics 365 bliver opgaverne klart fordelt mellem medarbejderne i kundeservice. Det faste workflow sikrer, at alle sager håndteres ensartet og med samme kvalitet.

kundeservice

ORGANISATIONEN

Gennemsigtig kundehistorik. Med Microsoft Dynamics 365 lagres alle kunde oplysninger, så alle relevante medarbejdere i organisationen har adgang til hele kundens historik.

Muligheder med Dynamics 365 Kundeservice

Kunstig intelligens

Med Virtual Agent som et add-on til Microsoft Dynamics 365 Kundeservice, kan I oprette en chatbot, så dit kundeserviceteam let kan identificere og aumatisere almindelige supportproblemer. Kunderne slipper for at vente længe fra kundeservice, og det gør arbejdet nemmere for jeres team.

Hjælp til serviceniveauaftaler

Med Dynamics 365 Kundeservice kan I definere den support eller service som jeres virksomhed tilbyder jeres kunder. For eksempel kan det indeholde oplysninger om hvor hurtigt en kunde er berettige til at modtage support, hvor længe efter køb en kunde kan supporteres etc. Disse supportpolitikker kan du i systemet spore og dermed sikre, at dine kunder supporteres i henhold til den supportpolitik, som de er berettiget til. 

Cliento SMS gateway

Uanset om der er tale om en bekræftelse på oprettelse, eller en opdatering status, på en Servicesag, er SMS stadig den enkeltstående vigtigste kanal. Cliento SMS Gateway giver dig en “one stop shop” løsning, hvor vi håndterer alle aspekter af SMS udsendelse og modtagelse.

Facebook integration

Ved at integrere det sociale medie Facebook med Omnichannel løsningen til Dynamics 365 Kundeservice, har du mulighed for at oprette direkte forbindelse til og kommunikere med jeres kunder. Du kan blandt andet modtage en meddelelse, når en kunde anmoder om en Facebook-samtale. Når den efterfølgende er accepteret, påbegyndes en session, og kommunikationspanelet vises, så du efterfølgende kan udveksle meddelelser med kunden direkte i systemet.

Website-chat

Du kan med Omnichannel løsningen få en webchat funktion på din hjemmeside, der fungerer som engagementskanal med dine kunder. Bliver chatten brugt rigtigt, så sikrer den, at kundernes behov bliver dækket med det samme. Det kan løfte noget af tiden og arbejdsbyrden fra dine medarbejdere, og den hjælper samtidig til, at flere kunder kan få hjælp på samme tid.

Kontakt os og start jeres rejse mod det perfekte CRM-system i dag!

SEND OS EN MAIL

abr@cliento.dk

GIV OS ET KALD

+45 40 59 16 30