Nye funktioner i Dynamics 365 Sales!

Microsoft begynder deres regionale udrulninger af Release Wave 2/2020 den 2. oktober 2020 og dermed opdateres hele Dynamics 365 platformen med nye smarte funktioner. I dette indlæg vil vi gennemgå de ændringer i Dynamics 365 vi tror, at du vil finde mest interessante. Her får du en forsmag på alle de nye og smarte funktioner, der vil kan optimere jeres forretnings processer og hjælpe jer til at arbejde smartere.

En hel ny Sales App oplevelse!

Mobil Appen er optimeret, så de mest almindelige opgaver, for sælgere på farten, ligger lige for hånden. Det medfører at alle oplysninger i både Sales App´en og Dynamics 365 Sales altid er real time aktuelle, og at sælgerne i marken bliver mere effektive og ingen opgaver bliver overset.

Funktioner i Sales Appen:
  • Start din dag med at få hurtig adgang til vigtige oplysninger: Få overblik over kommende kundemøder, gennemgå relaterede poster, og udfør relevante opdateringer på få sekunder.
  • Tilføj noter med et tryk på en knap, når du forlader møder.
  • Hurtig adgang til Firmaer, Kontaktpersoner og salgsmuligheder og opdater alle oplysninger på få sekunder, uanset hvor du er.
  • Real time notifikationer, så du ikke glemmer vigtige opgaver og møder.

Vis dine produkter i 3D i hos kunden

Microsoft Dynamics 365 Product Visualization

Dynamics 365 Product Visualize giver sælgere mulighed for at fremvise og tilpasse produkter i kundernes virkelige verden. Sælgere kan placere en digital 3D model af et produkt i deres kundes miljø, lade dem udforske det, som om det fysisk var til stede, og lave detaljerede noter om deres krav. Ved hjælp af mixed reality kan sælgere skabe en fælles forståelse mellem sig selv og købere med henblik på at fremskynde komplekse salgsprocesser.

Funktioner
  • For udvalgte produkter, hvor animation understøttes, får slutbrugeren en anderledes brugergrænseflade, der giver mulighed styring af animationsafspilning. Kontrollerne til animationsafspilning består af Afspil, Pause og en spolelinje, der giver brugerne mulighed for at spole hurtigt frem eller tilbage ved at justere en skive på en vandret akse.
  • Rumlige noter i form af en mixed reality-billedoptagelse og håndskrift er aktiveret for animationer.

Generelle funktioner og optimeringer

  • Registrering af dubletter og fletningsmuligheder – En bedre og optimeret måde at finde dubletter blandt alle jeres informationer, herunder kundeemner, kunder eller kontakter. Det gør det muligt for brugen, at se flere oplysninger i en sammenhæng, så de bedre kan afgøre, hvorfor en post, som de tilføjer eller opdaterer, markeres som dublet.
    Desuden er det muligt for brugen at flette dublet posten uden at de behøver at navigere væk.
  • Forbedret Email oplevelse – Det nylige introduceret email overlay vil understøtte visning- og svarhandlinger direkte i din timeline. Vedhæftning af filer i emails kommer til at få en hurtig forhåndsvisning og mulighed for at mulighed at vælge flere vedhæftede filer.
  • ’Create PDF’ forbedringer – Det vil blive nemmere og simplere at vælge dokument templates og der er implementeret en forbedret PDF forhåndsvisning med flere valgmuligheder og forbedringer til at gemme filer i brugerdefineret enheder. Dette vil også muliggøre automatisering af workflows ved at generere standard PDF-filer ved hjælp af API’er.
  • Forecast Reporting og Processes – Forecasts vil blive gemt i CDS (Common Data Service) og hertil skaber det mulighed for dashboard rapportering og automatiserede Power Automate triggers.
  • Forecast forbedringer – Understøttelse af Multi-valuta, brugerdefineret entity understøttelse til prognoser, oprulning og prognoser efter specifikke dimensioner inklusive Produkt og Familier.

Sales Insights

Dynamics 365 Sales Insights leverer yderligere AI-funktioner til at hjælpe salgsteams med at automatisere opgaver, analysere data og opbygge relationer. I 2020 Release Wave 2 vil nye funktioner og muligheder omfatte:

  • Forbedret forudsigelig prognose og en opdateret kundeemne / mulighed for at score infrastruktur og erfaring.
  • Sales Accelerator – et nyt, samlet arbejdsområde for sælgere, der kombinerer CRM-funktioner, AI-drevne meddelelser, arbejds lister og automatiserede salgs sekvenser.
Følg os på de sociale medie