Microsoft Sales Business

Et helt nyt, enkelt og effektivt CRM-system

Har du kun brug for de mest basale CRM funktioner, er Microsoft Sales Business som skræddersyet til dig.

Microsoft Sales Business er et enkelt og stærkt CRM system, som er i samme familie som resten af Microsofts Dynamics 365 Sales løsninger. Det er den perfekte løsning for dig, der ønsker at komme hurtigt i gang med en effektiv CRM løsning til fast lav pris.

Løsningen er dansk designet og er baseret på mange års erfaring med implementering af CRM i danske virksomheder. Systemet har stort fokus på brugervenlighed og enkle optimale processer.

 

Enkelt og alligevel med mulighed for tilpasning

Microsoft Sales Business er et enkelt og "let at gå til" CRM system, som kan implementeres i jeres virksomhed for små penge. Men til forskel for de fleste "enkle" systemer, kan Sales Business tilpasses jeres forretning, fuldstændigt som alle Microsofts mere komplekse CRM systemer.
Og har I lavet tilpasninger i systemet og får behov for at skalere til en mere avanceret Microsoft CRM løsning, følger jeres tilpasninger naturligvis med - uden det koster jer ekstra.

CRM løsningen du kan vokse med

Microsoft Sales Business er bygget på den samme platform, som alle andre Microsoft Dynamics 365 Sales/CRM løsninger og får du en dag behov for at skalere op til en mere avanceret Microsoft CRM løsning som Sales Professional eller Enterprise , gøres dette uden at der skal overflyttes eller migreres data eller laves komplicerede migreringsprojekter.
Har I fået lavet individuelle tilpasninger til jeres virksomhed i Sales Business, vil disse også blive taget med over i det "nye" CRM system.

Sikkerheden er i top

Sikkerheden er naturligvis i top, da Microsoft Sales Business ligger i den samme Azure Cloud som resten af Microsofts Cloud løsninger og når du logger på systemet, bruger du samme brugernavn og adgangskode, som til resten af jeres Microsoft produkter.
Der bliver lavet en daglig backup af Microsoft Sales Business og som standard gemmes backup kopierne i 10 dage. Har I behov for yderligere backup løsninger, findes der enkle og meget effektive løsninger til dette.

Outlook integration gør det nemt for brugerne

Jeres brugere vil elske den måde Microsoft Sales Business fuldstændigt er integrereret med Outlook. Det får arbejdet med CRM til at føles nemt og enkelt, når jeres brugere kan oprette firmaer, kontaktpersoner, salgsmuligheder, osv. direkte i Outlook. Og I kan altid se alle relevante CRM oplysninger på en mailafsender, direkte i Outlook vinduet. 

Image
Image

PC, Tablet, Smartphone. Få adgang på alle platforme med responsivt design

Adgang til alt jeres data fra alle platforme og fra alle lokationer. Microsoft Sales Business er designet i et responsivt design, så forms, visninger, dashboards etc. fremstår i et lækkert og intuitivt design, der er let at tilgå og anvende for brugeren.

De små ting gør forskellen

Vi har lavet en implementeringspakke, der hjælper dig hurtigt i gang med jeres nye CRM løsning. Den indeholder opsætning, brugeroprettelse, integration til Outlook, produktområder, segmenter, integration til VIRK samt import af Kunder, Kundeemner og Kontaktpersoner. Vi kalder den Fasttrack, og det er faktisk den hurtigste og mest sikre måde at komme i gang på. 

crm-sales-business

Microsoft Dynamics 365 Salg

Flere fordele

Henvendelse og support

Dynamics 365 Customer Service” giver medarbejderne fuldt overblik over alle oplysninger på en kunde. Dette gælder fra kundens anlæg, igangværende opgaver til kontrakter og tidligere henvendelser. Medarbejderne har mulighed for at registrere enhver henvendelse, således der er sikkerhed for at løsningen gennemføres og ih.t. indgåede aftaler. Herunder automatisk oprettelse af arbejsdsordre, således der kan sendes servicetekniker til kunden.

  • Fuldt overblik over alle kundeoplysninger
  • Opfølgning i forhold til indgåede SLA’er
  • Selvbetjeningsportal
  • Chat med jeres kunder
  • Send en tekniker til kunden

2

3

Microsoft Sales Business

Holder styr på det essentielle

CRM uden en masse "bling-bling"

Microsoft Sales Business er designet til at holde styr på alle jeres basale kundedata: Hvilke kunder og kundeemner har vi, Hvem kender vi hos de forskellige kunder, Hvilke aktiviteter har vi med dem og Hvor meget forventer vi at sælge til dem. Den basale opbygning af systemet, betyder også at implementering hos jer kan klares hurtigt og smertefuldt.

Nedenfor kan du læse om de to implementeringsmodeller vi har for Microsoft Sales Business: Fasttrack og Fasttrack Lite. 

  • Kunder og Kundeemner (oprettes via VIRK integration)
  • Kontaktpersoner
  • Aktiviteter; mails, møder, opgaver, telefonopkald
  • Salgsmuligheder og Pipeline
  • Marketingslister
  • Dashboards
  • Integration med Outlook
 

    • Fasttrack Lite: 2.995,00

      Startpakken for dig der kan og vil selv, vi sætter systemet op, du importerer data

      Fasttrack Lite er den perfekte pakke for dig, der selv har baggrundsviden nok, til at kunne berige et CRM system med data. Vi sætter systemet op incl. brugeroprettelse, integration til Outlook, produktområder, segmenter, integration til VIRK.

      Import og indtastning af Kunder, Kundeemner og Kontaktpersoner etc. klarer du selv.

      Vi kalder den Fasttrack Lite og det er den hurtigste måde at komme i gang på.

    • Fasttrack Business: 9.995,00

      Kom sikkert i gang med dit CRM projekt til en fast lav pris, hvor vi støtter dig hele vejen

      Vi har lavet en implementeringspakke, der hjælper dig hurtigt i gang med jeres nye CRM løsning.
      Den indeholder opsætning, brugeroprettelse, integration til Outlook, produktområder, segmenter, integration til VIRK. Derudover importer vi dine Kunder, Kundeemner og Kontaktpersoner, ligesom vi sætter WORD tilbudsskabeloner op.

      Vi kalder den Fasttrack og det er den hurtigste og mest sikre måde at komme i gang på.


    Læs om andre MS Dynamics 365-moduler




    Marketing


    • Målbare resultater
    • Konvertering af content til leads
    • Følger kunder på købsrejsen
    • Flere leads

    Læs mere




    Kundeservice


    • Komplet overblik for alle sager
    • Øget kundetilfredshed
    • Klar opgavefordeling
    • Komplet historik

    Læs mere



    Field Service


    • Effektive køreruter
    • Digital rapportering
    • Mersalg
    • Øget kundetilfredshed
    Læs mere