Microsoft Dynamics 365 Sales

CRM gør dine sælgere mere effektive

Salg er kerneproduktet i ethvert CRM system - også i Microsoft Dynamics 365.

Det handler i bund og grund om at få solgt flest mulige af dine produkter, både så hurtigt som muligt og med anvendelsen af færrest mulige ressourcer. Microsoft Dynamics 365 Sales findes i tre forskellige versioner: Business, Professional og Enterprise, så der findes altid en løsning, der passer til din forretning.

Hvor hurtigt og effektivt Microsoft Dynamics 365 Sales kan oprette kunder og sende et flot tilbud, kan du se her:
Fra 0 til Tilbud på 3 minutter.

 

Simpel og effektiv CRM løsning

Microsoft Sales Business er et enkelt og stærkt CRM-system. Sales Business er den perfekte løsning til dig, der ønsker at komme hurtigt i gang med en effektiv CRM-løsning til en fast lav pris. Denne løsning indeholder de mest basale CRM-funktioner, og der er her lagt vægt på brugervenlighed og enkle processer, så det er let at komme i gang. Måske allerede i dag?

Læs mere om Dynamics 365 Sales Business her.

CRM løsningen designet til SMV segmentet

Microsoft Sales Professional er et CRM-system, der er udviklet specifikt mod SMV-segmentet, og er efterhånden den mest udbredte CRM-løsning blandt danske virksomheder. Løsningen indeholder alle de informationer og funktioner, du kan forvente af et full-scale CRM-system og kan, som alle tre løsninger, tilpasses din forretning.

Læs mere om Dynamics 365 Sales her

Til de store salgsafdelinger eller komplekst salg

Microsoft Sales Enterprise er rettet mod større virksomheder og dermed større salgsorganisationer, hvor der er behov for styring af territorier, salgsteams, produktfamilier, salgsmål osv. Derudover har Sales Enterprise en række smarte og avancerede funktioner, som nogle salgsafdelinger kan have behov for, som en del af deres CRM-løsning.

Læs mere om Dynamics 365 Sales her

En Outlook-integration gør det nemt for dine medarbejdere


Ved at integrere din Microsoft Dynamics 365 Sales løsning med Microsoft Outlook vil du skabe effektive arbejdsgange. Det betyder for eksempel, at når din medarbejder modtager en mail, vil mailen dukke direkte op i CRM systemet, hvor du samtidig kan få vist alle relevante oplysninger om mailafsenderen. Desuden er der mulighed for efterfølgende at oprette kontakten direkte ind i Dynamics 365 fra Outlook vinduet.

crm-sales
Microsoft-Dynamics-365

Få bedre overblik ved hjælp af dashboards og rapporter

Vi kender alle situationen: Det er fredag eftermiddag kl. 14.45 og direktøren stikker hovedet ind på dit kontor for at fortælle om et pludseligt bestyrelsesmøde mandag morgen, hvor du lige skal have lavet en rapport over salgsmuligheder de næste 6 måneder. Med Dynamics 365 Sales er den klaret med to klik og mailet til chefen inden du går på weekend.

Microsoft Dynamics 365 Sales giver dig netop mulighed for at samle aktiviteter i anskuelige dashboards. Det betyder, at du kan få oveblik over dit salgsteams produktivitet og effektivitet ved hjælp af grafer og diagrammer. Du har for eksempel mulighed for at se status for åbne salgsmuligheder i pipeline, åbne kundeemner og salgsmuligheder og dine aktiviteter etc.
Mange virksomheder vælger at afholde deres ugentlige eller månedlige møder direkte fra Dynamics 365 ved hjælp af dashboards. Effektive dashboards og rapporter giver dig nemlig mulighed for at se dine resultater fra hele virksomheden.

Integration af CRM og ERP

En integration mellem dit CRM og ERP-system vil samle alle dine stamdata, hvilket vil skabe tværfunktionalitet og sammenhæng mellem arbejdsprocesser.

Det betyder, at dine brugere kan få adgang til flere oplysninger i en enkelt løsning og ikke behøver at hoppe frem og tilbage mellem flere systemer. På den måde skal data kun indtastes én gang. For eksempel vil et kundeemne, som er blevet til en kunde i dit CRM system automatisk blive overført over i ERP system. På samme måde vil salgsordrer fra CRM overføres. Data vedligeholdes et sted og synkroniseres til alle løsninger.

Image

Microsoft Dynamics 365 Salg

Flere fordele

Henvendelse og support

Dynamics 365 Customer Service” giver medarbejderne fuldt overblik over alle oplysninger på en kunde. Dette gælder fra kundens anlæg, igangværende opgaver til kontrakter og tidligere henvendelser. Medarbejderne har mulighed for at registrere enhver henvendelse, således der er sikkerhed for at løsningen gennemføres og ih.t. indgåede aftaler. Herunder automatisk oprettelse af arbejsdsordre, således der kan sendes servicetekniker til kunden.

  • Fuldt overblik over alle kundeoplysninger
  • Opfølgning i forhold til indgåede SLA’er
  • Selvbetjeningsportal
  • Chat med jeres kunder
  • Send en tekniker til kunden

2

3

Microsoft Dynamics 365 Sales

Der findes altid en app eller et add-on

På Microsofts Marketplace finder du add-ons der klarer næsten alt

Vores kunder sparer masser af penge på udviklingsarbejde, fordi der findes masser af gode standard løsninger på Marketplace.

På samme måde som du kender det fra din telefon, findes der til Microsoft Dynamics 365 et kæmpe univers af apps og add-ons, der alle er udviklet for at løse et generelt, og måske branche, specifikt problem.

Herunder kan du læse mere om nogle af de add-ons, som Cliento anbefaler. 

    • DocumentsCorePack

      Det ultimative dokument skabelsesværktøj

      DocumentsCorePack er det ultimative værktøj, når du opretter og sender tilbud og andre dokumenter i Microsoft Dynamics 365.
      Når sælgeren har tilføjet kunde, kontaktperson og produkter til salgsmuligheden i CRM systemet, henter DocumentsCorePack selv alle informationer, der skal med på tilbuddet og opretter et flot PDF, som kan sendes til kunden. Alt sker med kun et klik.

      Det er med til at sikre at alle jeres tilbud, ordrebekræftelser, servicerapporter etc. altid har den højeste standard og ens layout, uanset hvilken medarbejder der laver og sender dokumentet.

      Processen er så simpel at bruge, at dine nye medarbejdere lynhurtigt bliver fortrolige med systemet og hurtigt kan starte med at arbejde selvstændigt.

    • VIRK Integration samt markedsdata

      Opret og vedligehold firmaer baseret på VIRK og anden markedsdata

      Der findes flere forskellige muligheder for at integrere CRM systemet med forskellige markedsdata.

      VIRK Integrationen opretter nye firmaer (kunde, kundeemner, leverandører) ved at hente virksomhedsdata fra den offentlig VIRK Database. Du indtaster bare CVR nummeret og så er firmaet oprettet.

      Lasso bygger videre på ovenstående, og importer eller linker til en lang række af yderligere nyttig information om jeres kunder. Data opdateres løbende, så I får notifikationer, når der sker ændringer I jeres kunders forhold.

      Bisnode/Dun & Bradstreet løsningen bygger yderligere lag på ovenstående, og handler du internationalt er Bisnode den perfekte løsning, der henter virksomhedsdata fra XXX lande baseret på Dun & Bradstreets verdensomspændende netværk.


    Læs om andre Microsoft Dynamics 365 moduler




    Marketing

    • Målbare resultater
    • Konvertering af content til leads
    • Følger kunder på købsrejsen
    • Flere leads

    Læs mere




    Kundeservice

    • Komplet overblik for alle sager
    • Øget kundetilfredshed
    • Klar opgavefordeling
    • Komplet historik

    Læs mere




    Field Service

    • Effektive køreruter
    • Digital rapportering
    • Mersalg
    • Øget kundetilfredshed

    Læs mere