En Outlook-integration gør det nemt for dine medarbejdere
Ved at integrere din Microsoft Dynamics 365 Sales løsning med Microsoft Outlook vil du skabe effektive arbejdsgange. Det betyder for eksempel, at når din medarbejder modtager en mail, vil mailen dukke direkte op i CRM systemet, hvor du samtidig kan få vist alle relevante oplysninger om mailafsenderen. Desuden er der mulighed for efterfølgende at oprette kontakten direkte ind i Dynamics 365 fra Outlook vinduet.
Integration af CRM og ERP
En integration mellem dit CRM og ERP-system vil samle alle dine stamdata, hvilket vil skabe tværfunktionalitet og sammenhæng mellem arbejdsprocesser.
Det betyder, at dine brugere kan få adgang til flere oplysninger i en enkelt løsning og ikke behøver at hoppe frem og tilbage mellem flere systemer. På den måde skal data kun indtastes én gang. For eksempel vil et kundeemne, som er blevet til en kunde i dit CRM system automatisk blive overført over i ERP system. På samme måde vil salgsordrer fra CRM overføres. Data vedligeholdes et sted og synkroniseres til alle løsninger.
