Microsoft Dynamics 365 Field Service

Giv dine kunder den bedste service med
Microsoft Dynamics 365 Field Service

Lad dine kunder opleve fordelen ved en proaktiv og forudsigelig service og nedbring antallet af "break & fix" opgaver.

Jeres serviceafdeling bliver langt mere effektiv og skaber bedre resultater, både for jeres kunder og for jeres bundlinje.

Prøv vores prisberegner: Hvad koster Field Service til jeres firma?

 

Digitalisering af serviceforretningen

Med Microsoft Dynamics 365 Field Service kan du digitalisere hele serviceforretningen og sikre sammenhæng og overblik hele vejen fra ordre til fakturering. Field Service giver samtidig fuld gennemsigtighed i forhold til ressourcer, opgaver og mersalg. Din rapportering bliver grundig og præcis, hvilket giver dig det perfekte grundlag for at justere organisationen til at følge trit med udviklingen i din forretning.

Adgang til det hele på din tablet

Med Field Service bliver din tablet dit vigtigste arbejdsredskab. På din Field Service app kan du se dagens opgaver og køreruter.

I app'en kan du se kundehistorik, detaljer om udstyr og udført service. Du kan bestille reservedele samt udføre kontroller og generere og sende servicerapporter direkte til kunden med det samme, hvis det ønskes. Du kan endvidere selv planlægge dit næste servicebesøg, tidsregistrere og fakturere.

Sammenhæng og overblik

Med Field Service bliver hele processen fra sagsoprettelse/ordre til fakturering digitalisereret og historikken er til enhver tid tilgængelig for relevante medarbejdere - også i andre af organisationens afdelinger. Organisationen vil drage nytte af en større sammenhæng. F.eks. vil salgsmuligheder let blive overleveret fra service- til salgsafdelingen.

Optimer jeres hverdag med det avancerede planlægningsværktøj

Field Service løsningens smarte Planlægningsværktøj kombinerer jeres Teknikeres tilgængelighed med jeres åbne Arbejdsordrer og skaber dermed den mest effektive arbejdsdag for alle jeres medarbejdere.

RSO (Resource Scheduling Optimization) er et automatisk ruteplanlægnings værktøj, som baseret på afstand, prioritet, evner, o.s.v. planlægger dine servicebesøg mest optimalt.

Image
 

Styring af serviceaftaler

Field Service løsningen holder styr på alle jeres Serviceaftaler og via integration til jeres regnskabssystem, sker fakturering af Serviceaftaler automatisk. 
Serviceaftalemodulet opretter automatisk Arbejdsordrer til Serviceeftersyn knyttet til jeres Serviceaftaler og placerer disse i Planlægningsværktøjet.

Medfører jeres Serviceaftaler, at kunden har andre fordele eller specielle SLAer, vil dette være registreret i systemet. Dermed er dine kunder sikret, at du yder den service, kunden er berettiget til.
 
Mobil adgang til oplysninger

Tildelte arbejdsordrer indeholder alt relevant information


Når dine Teknikere får tildelt en Arbejdsordre, indeholder Arbejdsordren alt den information, din Tekniker har brug for, for at kunne udføre sin opgave perfekt.
Det gør dine teknikere mere effektive, fordi de altid kan finde oplysninger om Kundeaktiver, Servicehistorik, Vejledninger, Kontaktpersoner, forventet reservedelsforbrug, etc.

Dine teknikere har adgang til alle oplysninger, også når de er offline

Med Field Service mobil appén har dine teknikere adgang til alle relevante oplysninger om deres opgaver, både når de er Online og Offline.

Image

Giv dine teknikere mere frihed og gør dem
mere produktive

Tal med en af vores eksperter

Field Service er en del af Microsoft Dynamics løsningen, som skaber sammenhæng i hele din forretning

Sales

      • Vækst jeres omsætning og skab flere kvalificerede kundeemner med et CRM system, der er fuldt integreret med Office 365 og Microsoft Teams.

Læs mere

Marketing

      • Levér en kundeservice, der overstiger dine kunders forventninger med et unikt digitalt værktøj, som dine medarbejdere vil elske.

Læs mere

Kundeservice

      • Effektiviser din serviceforretning på alle områder: Kundeaktiver, serviceaftaler, planlægning, arbejdsordrer og rapportering.

Læs mere