Microsoft Dynamics 365 Field Service
Digitaliser din serviceafdeling med Microsoft Dynamics 365 Field Service
Microsoft Dynamics 365 Field Service er en komplet løsning til styring af jeres Kundeaktiver, håndtering af Arbejdsordrer, fakturering af Serviceaftaler, planlægning af køreruter og digital udførelse af jeres Arbejdsordrer og Serviceopgaver.
Du vil opleve, at din serviceafdeling bliver langt mere effektiv med Dynamics 365 Field Service. Dine teknikere kan nå flere servicebesøg, og du reducerer om-igen-arbejde ved at sende den rigtige tekniker med de korrekte reservedele, til den rigtige adresse og til rette tid, første gang.
Læs mere om Microsoft Dynamics 365 Field Service hos Microsoft
- Fordele for servicechefen
- Fordele for teknikeren
- Fordele for organisationen
Digitalisering af serviceforretningen
Med Microsoft Dynamics 365 Field Service kan du digitalisere hele serviceforretningen og sikre sammenhæng og overblik hele vejen fra ordre til fakturering. Field Service giver samtidig fuld gennemsigtighed i forhold til ressourcer, opgaver og mersalg. Din rapportering bliver grundig og præcis, hvilket giver dig det perfekte grundlag for at justere organisationen til at følge trit med udviklingen i din forretning.
Adgang til det hele på din tablet
Med Field Service bliver din tablet dit vigtigste arbejdsredskab. På din Field Service app kan du se dagens opgaver og køreruter.
I app'en kan du se kundehistorik, detaljer om udstyr og udført service. Du kan bestille reservedele samt udføre kontroller og generere og sende servicerapporter direkte til kunden med det samme, hvis det ønskes. Du kan endvidere selv planlægge dit næste servicebesøg, tidsregistrere og fakturere.
Sammenhæng og overblik
Med Field Service bliver hele processen fra sagsoprettelse/ordre til fakturering digitalisereret og historikken er til enhver tid tilgængelig for relevante medarbejdere - også i andre af organisationens afdelinger. Organisationen vil drage nytte af en større sammenhæng. F.eks. vil salgsmuligheder let blive overleveret fra service- til salgsafdelingen.
Få større overblik over dine reservationer
Microsoft Dynamics 365 Field Service indeholder et sæt af planlægningsfunktioner, så du nemt kan få overblik over ressourcetilgængelighed og de reservationer, du kan foretage. Det vil derfor være lettere for dine koordinatorer at tildele arbejdsordrer til de nærmeste og med de mest relevante ressourcer.
Serviceaftaler

Giv dine teknikere adgang til alle oplysninger uanset tid og sted
Med Microsoft Dynamics 365 Field Service kan dine teknikere ved hjælp af en mobilapp hurtigt få adgang til en række af relevante oplysninger, når de er på farten. Det gør dine teknikere mere effektive, fordi de når og hvor som helst kan få vist oplysninger som kundeaktiver, ruter, vejledninger og kontakter. Dine teknikere vil også nemt kunne registrere materialer og tid, foto-dokumentere opgaver og få kvittering af udført arbejde fra kunden.

Få adgang til Microsoft Dynamics 365 på alle dine platforme
Det betyder, at alle brugere har mulighed for at få vist informationer i Dynamics 365 på alle enheder, herunder telefoner, computer og tablets. Systemet er samtidig udviklet i et responsivt design, så visninger, dashboards, formularer etc. fremstår i et brugervenligt og intuitivt design, som er let for brugeren at tilgå samt anvende.
Field Service er en del af Microsoft Dynamics løsningen, som skaber sammenhæng i hele din forretning:
Sales
- Vækst jeres omsætning og skab flere kvalificerede kundeemner med et CRM system, der er fuldt integreret med Office 365 og Microsoft Teams.
Marketing
- Levér en kundeservice, der overstiger dine kunders forventninger med et unikt digitalt værktøj, som dine medarbejdere vil elske.
Kundeservice
- Effektiviser din serviceforretning på alle områder: Kundeaktiver, serviceaftaler, planlægning, arbejdsordrer og rapportering.