Microsoft Dynamics 365

En digital løsning til hele din forretning

Microsoft Dynamics 365 skaber indsigt og overblik over jeres kunder og kundeemner, deres medarbejdere og jeres aktiviteter med dem. Alt information er samlet ét sted og på en overskuelig og struktureret måde, så både nye og gamle medarbejdere kan få det perfekte overblik.

Microsoft Dynamics 365 er en virksomhedsleders ønskedrøm: alt kundeinformation samlet og struktureret på ét sted og med den mest relevante information lettest tilgængeligt.

Slut med medarbejdere der bruger oceaner af tid på at finde dokumenter og oplysninger på fællesdrevet, gennemsøger og opdaterer utallige regneark, ringer og skriver til hinanden for at få bestemte oplysninger på en kunde - og vi kunne blive ved.

Du kan læse mere om hvert af modulerne nedenfor og hos Microsoft her.

 
 
Image
 
 

Vores fokusområder

Vi er specialister på nedenstående fire områder i Microsoft Dynamics 365 pakken:

 



Sales

  • Aktuel pipeline
  • Prioriteret salgsindsats
  • Effektiv salgsproces
  • Øget salg

Læs mere




Marketing

  • Målbare resultater
  • Konvertering af content til leads
  • Følger kunder på købsrejsen
  • Flere leads

Læs mere




Kundeservice

  • Komplet overblik for alle sager
  • Øget kundetilfredshed
  • Klar opgavefordeling
  • Komplet historik

Læs mere




Field Service

  • Effektive køreruter
  • Digital rapportering
  • Mersalg
  • Øget kundetilfredshed

Læs mere

Hvordan kan vi hjælpe dig med Microsoft Dynamics 365?


Man siger, at kultur spiser strategi til morgenmad. På samme måde siger vi, at brugerundervisning spiser systemdesign til morgenmad.

Uanset hvor god en løsning er, så fejler den, såfremt ingen forstår at bruge den. Hvis Microsoft Dynamics 365 skal blive en succes, er det derfor vigtigt, at brugerne forstår hvorfor og hvordan, systemet skal anvendes.

Vi hos Cliento ønsker at rådgive samt hjælpe jer med brugeradaption, og på den måde sørger vi for, at du ikke fejlbedømmer omfanget af implementeringen. Vores erfaring er netop, at implementering af et sådant system kan være komplekst, så derfor vil vi inddrage dig og dine brugere i hele processen. Dette gælder både før, under og efter implementeringen. Vores opgave er netop at bidrage til en løsning, som skaber mest værdi for jer og jeres kunder.  

 

Image
Image

Få adgang til Microsoft Dynamics 365 på alle dine platforme

Det betyder, at alle brugere har mulighed for at få vist informationer i Dynamics 365 på alle enheder, herunder telefoner, computer og tablets. Systemet er samtidig udviklet i et responsivt design, så visninger, dashboards, formularer etc. fremstår i et brugervenligt og intuitivt design, som er let for brugeren at tilgå samt anvende.

Dashboard og rapporter


Et billede siger mere end 1000 ord. Vi siger, at et dashboard siger mere end 20 sider rapporter.

Hvis en graf peger opad ved alle i salgsafdelingen, ved du, at det går den rigtige vej. Du kan hver gang du logger ind på Dynamics 365 løsningen se et dashboard, som nemt giver dig et overblik ved hjælp af letforståelige diagrammer og grafer. Det kan hjælpe dig med at se, hvordan du og dit team klarer sig med jeres KPI’er.

Microsoft-Dynamics-365

Microsoft Dynamics 365 Salg

Flere fordele

Henvendelse og support

Dynamics 365 Customer Service” giver medarbejderne fuldt overblik over alle oplysninger på en kunde. Dette gælder fra kundens anlæg, igangværende opgaver til kontrakter og tidligere henvendelser. Medarbejderne har mulighed for at registrere enhver henvendelse, således der er sikkerhed for at løsningen gennemføres og ih.t. indgåede aftaler. Herunder automatisk oprettelse af arbejsdsordre, således der kan sendes servicetekniker til kunden.

  • Fuldt overblik over alle kundeoplysninger
  • Opfølgning i forhold til indgåede SLA’er
  • Selvbetjeningsportal
  • Chat med jeres kunder
  • Send en tekniker til kunden

2

3

Microsoft Dynamics 365

Et fantastisk univers for virksomheder

Microsoft har et svar på det meste

De mange Microsoft Dynamics 365 løsninger har blandt andet det til fælles, at de er integreret med øvrige Microsoft systemer, som I måske allerede benytter. Det betyder også, at jeres medarbejdere kommer til at arbejde på en platform, de allerede kender, hvilket gør arbejdet nemmere og mere naturligt. 

Integrationen gør det muligt at anvende data fra Dynamics 365 i systemer som Microsoft Outlook, Teams, SharePoint og så videre.  

    • SharePoint integration

      Smart administration af dine dokumenter

      Med integration til SharePoint kan dine brugere inde i Dynamics 365 administrere almindelige dokumenttyper som Word, Excel og PowerPoint. Du har samtidig mulighed for at oprette mapper og administrere dokumenter i de forskellige Dynamics 365 løsninger, så du ikke behøver at være logget på både Dynamics 365 og SharePoint.

    • Teams integration

      Løsningen der gør arbejdet med andre nemmere

      Integrationen til Teams giver dig en række muligheder for at gøre arbejdet med andre nemmere, uanset om du befinder dig i Dynamics 365 eller Microsoft Teams. Eksempelvis kan du foretage og modtage Teams-opkald og chats direkte i Dynamics 365. På den måde undgår du at skulle skifte mellem flere apps, og det giver dig samtidig mulighed for at gemme opkaldsnoter direkte, hvor du har brug for dem.

    • Outlook integration

      Løsningen der vil skabe mere effektive arbejdsgange

      Integrationen til Outlook giver mulighed for altid at se alle relevante oplysninger på en mailafsender direkte i Outlook vinduet. Desuden kan du knytte mailmeddelelser, møder og aftaler direkte til et bestemt firma, kontaktperson, salgsmulighed etc. Modtager du en mail fra en ny kontaktperson kan du oprette kontakten direkte ind i Dynamics 365 fra Outlook vinduet.