Microsoft Dynamics 365 Sales (CRM)

Dette webinar blev afholdt d. 24/02 – 2021.

Dette Webinar går i dybden på Sales App´en i Microsoft Dynamics 365 platformen og demonstrere hvordan jeres salgsprocesser kan automatiseres og effektiviseres, så I sælger mere med samme ressourcer.

Microsoft Dynamics 365 Sales (CRM) giver Salgsafdelingen et komplet overblik over udviklingen af Kundeemner til Kunder og og et unikt indblik i jeres Pipeline.

Løsningen kan systematisere og automatisere jeres salgsmulighed/tilbudsproces, så I sikrer en ensartet håndtering og sikrer at alle Tilbud og Dokumenter, der sendes til jeres kunder, er korrekte og aktuelle versioner af f.eks. Brochurer og Forretningsbetingelser.

Dyn365 Sales giver jer den indsigt og de værktøjer, der er nødvendige for at kunne sælge mere effektivt og opnå bedre resultater.

Webinaret vil bl.a. gennemgå følgende områder:

  • Gennemgang af Dynamics 365 Sales App på PC og Tablet
  • Kundeemner (Leads), Kunder og Kontakter
  • Salgsmuligheder og Tilbud
  • Salgspipeline
  • Dashboard og Rapporter
  • Integration til ERP system

Webinaret henvender sig til virksomhedsledere (Salgsdirektører, Salgschefer etc.), der har ansvar for at virksomheden opnår de budgetterede salgsmål og gerne overgår disse.

Derudover kan også topledelsen (CEO, Administrerende Direktør, Ejerledere, Partnere etc.) have fordel at kende muligheder og fordele med en fuldt digitaliseret Salgsafdeling.

Webinaret afholdes onsdag d. 3. Marts 2021 kl. 10.00 og forventes at vare 1 time.

Webinaret er et ud af en serie på seks Webinarer, hvor Cliento gennemgår hele Dynamics 365 platformen

Du kan se alle Webinarene i serien her

Såfremt du har spørgsmål eller ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Anders på mail: abr@cliento.dk eller telefon: 40 59 16 30.

Se webinaret her: