Microsoft Dynamics 365 Kundeservice

Dette webinar blev afholdt d. 10/03 – 2021.

Dette Webinar går i dybden på Kundeservice App´en i Microsoft Dynamics 365 platformen og demonstrerer hvordan digitalisering og automatisering af jeres Kundeservice kan skabe mere loyale kunder, som også bliver jeres virksomheds ambassadører.

Kundeservice er en af de væsentligste faktorer for vækst i din forretning og manglende fokus, kan betyde, at de kunder, du har arbejdet så hårdt for at lande, langsomt forsvinder ud af bagdøren.
Groft sagt: Hvad nytter det hvis Marketing og Salg lander 15% nye kunder hvert år, men fraværet af ordentlig Kundeservice, betyder at der forsvinder 12%. Så er væksttallet pludselig ikke så sjovt længere.
Markedets transparens betyder samtidigt, at du ikke kan differentiere dig på pris eller produkt længere, og hvad er der så tilbage? God gammeldags Kundeservice, på den smarte måde, naturligvis!

Webinaret vil bl.a. gennemgå følgende områder:

  • Gennemgang af Dynamics 365 Kundeservice App
  • Oprettelse af Kundeservicesag: Mail, Tlf., Chat, SoMe, etc.
  • Mød Kunderne hvor de er: Social Media integration
  • Forretningsprocessen for en Kundeservicesag: Kvalificer, Undersøg, Løs etc.
  • Eskaler sager
  • Overhold jeres indgåede SLA´ere
  • Oversigt over Serviceafdelingens perfomance via Dashboard og Rapporter

Webinaret henvender til virksomhedsledere (Kundeservicedirektører, Kundeservicechefer, Kundeserviceansvarlige, Kundeservicekoordinatorer etc.), der har ansvar for at skabe Kundeloyalitet gennem uovertruffen Kundeservice.

Derudover kan også topledelsen (CEO, Administrerende Direktør, Ejerledere, Partnere etc.) have fordel at kende muligheder og fordele med en fuldt digitaliseret Salgsafdeling.

Webinaret afholdes onsdag d. 10. Marts 2021 kl. 10.00 og forventes at vare 1 time.

Webinaret er et ud af en serie på seks Webinarer, hvor Cliento gennemgår hele Dynamics 365 platformen

Du kan se alle Webinarene i serien her

Såfremt du har spørgsmål eller ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Anders på mail: abr@cliento.dk eller telefon: 40 59 16 30.

Se webinaret her: