Microsoft Dynamics 365 Introduktion til Platformen

Dette webinar blev afholdt d. 17/02 – 2021.

Webinaret giver dig et samlet overblik over Dynamics 365 platformen, hvordan den er bygget op og hvilke muligheder den giver jeres virksomhed for at optimere jeres medarbejderes effektivitet. Webinaret er det første i en serie på seks Webinarer, hvor de resterende går i dybden med: Salg, Marketing, Kundeservice, Field Service og IoT.

Du kan se alle Webinarene i serien her

Microsoft Dynamics 365 er en enestående løsning, der kan digitalisere og optimere størstedelen (hvis ikke alle) arbejdsgange og processen i jeres virksomhed.

Dynamics 365 samler alle formationer om kunder, leverandører, samarbejdspartnere etc. i en fælles database, ligesom alt kommunikation, aftaler, dokumenter etc. registreres i samme løsning.
Medarbejderne arbejder i løsningen med en brugerflade, der er tilpasset netop deres jobfunktion og har kun tilgang til de data, der er relevante for udførelsen af deres funktion.

Med Dynamics 365 er alt data samlet et sted og I slipper for manuelle overførsler af data fra et system til et andet (containere), uoverskuelige ”Fælles drev” med tusindvis af mapper, uoverskuelige “stakke” af Excel ark og manuelle fejlfyldte processer.

Webinaret vil bl.a. gennemgå følgende områder:

·         Gennemgang af Dynamics 365 arkitekturen og de forskellige tilhørende Apps.

·         Dashboard og Rapportering

·         Samspillet med Outlook, Teams og Telefoni

·         Mulighederne for integration med regnskabssystemer (ERP)

·         Power Platforme: Power BI, Power Apps, Power Automate, Power VA, etc.

·         Azure: Microsofts Cloud baserede Datacenter og den Sikkerhed det giver jeres virksomhed

·         Licensmodeller og muligheder

Webinaret henvender til virksomhedsledere (CEO, Administrerende Direktør, Ejerledere, Partnere etc.) som sidder med det overordnede ansvar for virksomhedens strategi og resultater.

Ledere med ansvar for Salg, Marketing, Kundeservice, Field Service samt IT ansvarlige, som ønsker en indsigt i, hvordan jeres fagområde kan spille sammen med resten af virksomheden, vil kunne drage fordel af det ”overblik” dette webinar skaber.

Webinaret afholdes onsdag d. 17. Februar 2021 kl. 10.00 og forventes at vare 1 time.

Du kan tilmelde dig et eller flere af Webinarene her

Såfremt du har spørgsmål eller ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Anders på mail: abr@cliento.dk eller telefon: 40 59 16 30.

Se video her: