9. januar 2021
Microsoft Dynamics 365 Field Service
Dette webinar blev afholdt d. 17/03 – 2021.
Dette Webinar går i dybden på Field Service App´en i Microsoft Dynamics 365 platformen og demonstrerer hvordan digitalisering og automatisering af jeres udekørende Serviceteknikere kan optimeres og effektiviseres, samtidigt med den skaber mere tilfredse og loyale kunder.
Microsoft Dynamics 365 Field Service giver dig det fuldstændige overblik over jeres Serviceafdeling og jeres udekørende Teknikere. I får den indsigt og de værktøjer I skal bruge, for kunne effektivisere og optimere jeres Serviceafdeling og samtidigt forbedrer serviceniveauet overfor jeres kunder.
Første del af webinaret (60 min.) vil bl.a. gennemgå følgende områder:
- Kunder, Kontakter og deres Aktiver
- Styring af Serviceaftaler
- Automatisk og Manuel oprettelse af Arbejdsordre
- Planlægning og tildeling af Arbejdsordre
- Registrering af Servicebesøg på tablet
- Udfyldelse af Kontrolrapporter
- Kunderapportering: Service- og Kontrolrapporter
- Fakturering af Arbejdsordre og Serviceaftale
- Dashboard og Rapporter
Anden del af webinaret (30 min.) vil gennemgå nogle af de større 2021 nyheder i Field Service:
- Microsoft Field Service: Microsoft egen nye tekniker App., forventes at afløse Resco´s nuværende App i 2022
- Microsoft Inspection: App. til udfyldelse af Kontrolrapport i forbindelse med et service besøg
- Microsoft Remote Assist: App. til virtuel hjælp til teknikere
Bruger du Field Service i dag, kan du med evt. nøjes med at deltage i den sidste halve time, hvor vi gennemgår nyheder.
Webinaret henvender sig til virksomhedsledere med ansvar for udekørende Serviceteknikere (Servicedirektører, Servicechefer, Serviceansvarlige, Servicekoordinatorer etc.), der har ansvar for at Serviceafdelingen lever op til kundernes krav og forventninger.
Derudover kan også topledelsen (CEO, Administrerende Direktør, Ejerledere, Partnere etc.) have fordel at kende til muligheder og fordele med en fuldt digitaliseret Serviceafdeling.
Webinaret afholdes onsdag d. 17. Marts 2021 kl. 10.00 og forventes at vare 1:15 time.
Webinaret er et ud af en serie på seks Webinarer, hvor Cliento gennemgår hele Dynamics 365 platformen.
Du kan se alle Webinarene i serien her
Såfremt du har spørgsmål eller ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Anders på mail: abr@cliento.dk eller telefon: 40 59 16 30.