Du kan nu digitalisere din serviceforretning

Du kan nu digitalisere din serviceforretning

Du kan nu digitalisere din serviceforretning

-uden at bruge en krone!

Er det for godt til at være sandt, tænker du måske? Det er sundt at have en vis skepsis, når man bliver lovet noget gratis. Det ved vi i nordjyske Cliento alt om. Men det her er faktisk bare et simpelt regnestykke, som ender med at give nul – eller måske endda en besparelse på dit budget efter kun 18 måneder. For selvfølgelig koster det penge her og nu at investere i digitalisering. Men Cliento og Mantec har sammen udviklet en ny og unik forretningsmodel til digitalisering af din Serviceforretning og med vores løsning er der så mange penge at hente, at din investering er tjent hjem på max. 18 måneder.

Digitalisering betaler sig hurtigt

Hvis du i din serviceafdeling har kørende teknikere ansat, er en digitalisering en virkelig god idé. Især hvis du har mange af dem. Jo flere teknikere, jo mere er der at spare. Vi garanterer, at hvis du har 20 + teknikere i din afdeling, så kan vi hente din investering i digitalisering hjem på kun 18 måneder. Måske endda før.

Du kender måske scenariet?

Dine kørende teknikere har mange opgaver hver dag på forskellige lokationer. De arbejder sig frem efter en liste og på en god dag, når de igennem det hele inden fyraften. Andre dage kommer der noget akut ind, som de må forholde sig til og som forsinker dem. Eller måske skal der hentes en reservedel på lageret, som tager ekstra tid? Når de kommer tilbage til virksomheden, skal der afrapporteres og faktureres. Det hele tager tid og dermed penge.

Med en digitaliseringsløsning bliver det hele meget mere effektivt. Teknikernes opgaver bliver automatisk fordelt i forhold til den optimale kørerute og de ressourcer, der er til rådighed. I reducerer ”om-igen-arbejde”, fordi den rigtige reservedel bliver bestilt første gang. Registrering af timer og vareforbrug samt fakturering bliver simplere og rapportering kan klares nemt hos kunden via tablet eller smartphone, så de løse papirark med ulæselig håndskrift helt forsvinder.

Vores løsning er Microsoft Dynamics 365 Field Service

Vi har fuld fokus på én løsning hos os. Det er Microsoft Dynamics 365. Løsningen kan tilpasses jeres behov, og det hjælper både vi og vores partner Mantec jer med. Det kræver selvfølgelig også oplæring at bruge løsningen, og det hjælper vi jer også med. Den dokumenterede besparelse vil dække omkostningerne til både tilpasningen, licenser, kørsel og kursustimer. Hvis du vælger os og Mantec til at hjælpe dig med at digitalisere din serviceafdeling, skal du regne med, at selve digitaliseringsprojektet tager mellem 3 og 6 måneder. Derefter er du fuldt kørende og klar til at hente dine besparelser. Efter 18 måneder er din investering tjent hjem. Vi garanterer.

Har du lyst til at få en indikation på, hvor meget du kan hente på en digitalisering?

Vi giver dig gerne en hurtig og uforpligtende indikation på, hvor meget DU kan hente på en digitalisering af din serviceafdeling. For at kunne give et kvalificeret bud, er det nødvendigt, at du svarer på 8 hurtige spørgsmål, som du finder HER.

 

 

 

 

About the Author