Microsoft Dynamics 365 Marketing

Ram plet med dit indhold og skab flere leads

Med Dynamics 365 Marketing kan du dele, styre, måle og prioritere virksomhedens marketingindsats på en effektiv måde.

Den moderne købsrejse er kompleks, og måske går der lang tid, inden - og hvis - dine potentielle kunder kontakter dig. Med Microsoft Dynamics 365 Marketing får du redskaberne til at følge dine kommende kunders købsrejse og dermed skabe prioriterede marketingindsatser og opsamle valide data og leads til din virksomhed.

Du kan læse mere om Clickdimensions her: Clickdimensions

 

Målbare resultater

Med Microsoft Dynamics 365 Marketing bliver indsatserne i marketingafdelingen målbar. Hvor mange leads genereres? Hvor kommer de fra? Hvilke af jeres indsatser har den bedste konvertering? Det vil løsningen give dig svaret på.

Samtidig leverer afdelingen kvalificerede leads direkte til salgsafdelingen, som let kan tage over, der hvor marketing slipper.

Lader data blive i én løsning

Marketingopgaverne i dag er alsidige og mange marketingafdelingers online indsatser foregår på forskellige platforme. Det spilder tid og gør det vanskeligt at holde styr på kundedata.

Med Microsoft Dynamics 365 Marketing bliver I i stand til at samle det hele, så du slipper for export/import af data på tværs af platforme. Med Microsoft Dynamics 365 kan du holde data ét sted. Mulighederne er mange, især med de mange add-ons som findes til løsningen.

Data kan udnyttes af alle i hele organisationen

Microsoft Dynamics 365 registrerer kundedata helt fra den første kontakt til salg samt den efterfølgende kundeservice.
De fleste data opstår i marketingafdelingen, men data er tilgængelig for hele organisationen. F.eks. til ledelsesrapportering. Data er med til at gøre organisationen klogere på jeres kunders købsrejse.

Microsoft Dynamics 365 Salg

Flere fordele

Henvendelse og support

Dynamics 365 Customer Service” giver medarbejderne fuldt overblik over alle oplysninger på en kunde. Dette gælder fra kundens anlæg, igangværende opgaver til kontrakter og tidligere henvendelser. Medarbejderne har mulighed for at registrere enhver henvendelse, således der er sikkerhed for at løsningen gennemføres og ih.t. indgåede aftaler. Herunder automatisk oprettelse af arbejsdsordre, således der kan sendes servicetekniker til kunden.

  • Fuldt overblik over alle kundeoplysninger
  • Opfølgning i forhold til indgåede SLA’er
  • Selvbetjeningsportal
  • Chat med jeres kunder
  • Send en tekniker til kunden

2

3

Microsoft Dynamics 365 Marketing

Flere fordele

Saml dine data op og konverter dem til salg

Moderne marketing handler om at ramme plet med dit content, dér hvor det er relevant. Kundernes købsrejser er komplekse og med Dynamics 365 Marketing bliver du i stand til at følge kunderne på rejsen og samle informationer op undervejs og dele disse data i din organisation.

Med Dynamics 365 Marketing har du flere muligheder for at koble yderligere platforme på løsningen, som tilfører yderligere automatisering og motor til din virksomhed. Det kan f.eks. være ClickDimensions eller andre add-ons som sørger for at synkronisere data mellem dine eksisterende platforme og Dynamics 365.

  • Opsamling af data
  • Følg kunderejsen
  • Måling af dine indsatser
  • Del data og leads med salgsafdelingen
  • Integration med andre platforme
    • Med ClickDimensions samler du det hele

      Microsoft Dynamics 365 Marketing kan kombineres med add-ons, som styrker funktionaliteten og udnyttelsen af kundedata i hele virksomheden. Én af de helt store add-ons inden for marketing er ClickDimensions.

      Med ClickDimensions samler du ganske simpelt det hele inden for marketingdisciplinen. Du holder styr på dine kunders opt-in (GDPR), udsender nyhedsmails, styrer events, opsamler data fra websites, sociale medier og sammensætter det hele i automatiske drip-campaigns.

    • Er du glad for MailChimp?

      Microsoft Dynamics 365 Marketing kan kombineres med add-ons, så du fortsat kan bruge de platforme, du er vant til. MailChimp er en af de store platforme, hvor der er udviklet flere add-ons.

      Fordelene ved at kombinere Microsoft Dynamics 365 med MailChimp er naturligvis, at du kan bevare den mail-platform, som du er vant til at bruge, og vigtigst af alt: Du kan koble data sammen, så du og dine kolleger kan følge kundernes købsrejse uden for email-platformens begrænsninger.


    Læs om andre MS Dynamics 365-moduler



    Sales

    • Aktuel pipeline
    • Prioriteret salgsindsats
    • Effektiv salgsproces
    • Øget salg
    Læs mere


    Kundeservice

    • Komplet overblik for alle sager
    • Øget kundetilfredshed
    • Klar opgavefordeling
    • Komplet historik
    Læs mere


    Field Service

    • Effektive køreruter
    • Digital rapportering
    • Mersalg
    • Øget kundetilfredshed
    Læs mere