Microsoft Dynamics 365 Kundeservice

Tilfredese kunder er loyale kunder

Vejen til vækst ligger i at fastholde jeres eksisterende kunder og samtidigt tiltrække nye kunder.
Med Microsoft Dynamics 365 Kundeservice kan du distancere dig fra dine konkurrenter ved at levere en optimal kundeservice, der skaber tilfredse og loyale kunder.

Med Microsofts smarte Omnichannel Kundeservice, kan du kommunikere med dine kunder via deres foretrukne medie: Facebook Messenger, hjemmeside chat, WhatsApp, SMS, etc.

Samtidigt sikrer løsningen at der altid er en ansvarlig medarbejder tilknyttet en sag, så du er sikret at ingen sager bliver for gamle, glemt eller falder mellem to stole.

Du kan læse mere om Dynamics 365 Kundeservice her: Microsoft 

 

Afdelingens indsat bliver målbar og mere effektiv

Med Microsoft Dynamics 365 får du alle redskaber til at skabe en struktureret, effektiv og velkørende kundeservice. Du sikrer dig, at alle sager bliver løst til tiden og af de rette ressourcer.

Med rapporteringsværktøjerne kan du løbende måle på indsatsen. Er liggetiderne tilfredsstillende? Hvor mange sager eskalerer? Hvor mange sager løses ved første kontakt?

Microsoft Dynamics 365 giver mulighed for at skabe workflows, der passer til jeres virksomhed og kundeservice, hvilket sikrer at alle sager bliver løst og håndteret korrekt, hvilket i sidste ende øger jeres kundetilfredshed.

Tydelig opgavefordeling og faste procedurer

Med Microsoft Dynamics 365 bliver opgaverne klart fordelt mellem medarbejderne i kundeservice, så ingen sager falder mellem to stole. Det faste workflow sikrer, at alle sager håndteres ensartet og med samme kvalitet.

Løsningen er samtidig med til at opbygge viden omkring sagstyper, så I lettere kan finde løsninger til kunden, baseret på jeres erfaring. I får også mulighed for at tildele hinanden opgaver, så ressourcerne i afdelingen anvendes bedst muligt.

Gennemsigtig kundehistorik

Med Microsoft Dynamics 365 lagres alle kundeoplysninger, så alle relevante medarbejdere i organisationen har adgang til hele kundens historik. F.eks. er det nyttigt for salgsafdelingen at vide, om kunden har åbne sager i kundeservice.

Med Microsoft Dynamics 365 får hele organisationen mulighed for at følge kunden i alle kontaktpunkter med jeres virksomhed.

Microsoft Dynamics 365 Salg

Flere fordele

Henvendelse og support

Dynamics 365 Customer Service” giver medarbejderne fuldt overblik over alle oplysninger på en kunde. Dette gælder fra kundens anlæg, igangværende opgaver til kontrakter og tidligere henvendelser. Medarbejderne har mulighed for at registrere enhver henvendelse, således der er sikkerhed for at løsningen gennemføres og ih.t. indgåede aftaler. Herunder automatisk oprettelse af arbejsdsordre, således der kan sendes servicetekniker til kunden.

  • Fuldt overblik over alle kundeoplysninger
  • Opfølgning i forhold til indgåede SLA’er
  • Selvbetjeningsportal
  • Chat med jeres kunder
  • Send en tekniker til kunden

2

3

Microsoft Dynamics 365 Kundeservice

Mød kunderne hvor de er

De er ikke tilfredse med en formular på din hjemmeside

I dag stiller dine kunder væsentligt højere krav til jeres tilgængelighed, det gælder både på jeres hjemmeside og på Sociale Medier. Kunderne har en (berettiget) forventning om at kunne møde dine medarbejdere "live" på chatten, enten på jeres hjemmeside, Facebook Messenger, Instagram eller Twitter. Og har du kunder i udlandet, kan du være forvisset om, at de forventer I svarer på WhatsApp, WeChat, LINE eller lign. platforme.

Microsoft Dynamics 365 Kundeservice understøtter alle disse kanaler, så når en kunde starter en chat, dukker den op i jeres system og din medarbejder har mulighed for at oprette Garantisager, Servicesager, Salgsmuligheder, Arbejdsordrer, etc. direkte på baggrund af Chatten/samtalen med kunden eller Kundeemnet.

 

  • - Hjemmeside chat
  • - Facebook Messenger
  • - Instagram
  • - Twitter
  • - WhatsApp
  • - We Chat
  • - Line

      Læs om andre MS Dynamics 365-moduler



      Sales

      • Aktuel pipeline
      • Prioriteret salgsindsats
      • Effektiv salgsproces
      • Øget salg
      Læs mere


      Marketing

      • Målbare resultater
      • Konvertering af content til leads
      • Følger kunder på købsrejsen
      • Flere leads
      Læs mere


      Field Service

      • Effektive køreruter
      • Digital rapportering
      • Mersalg
      • Øget kundetilfredshed
      Læs mere