Microsoft Dynamics 365 Field Service

Digitaliser din Serviceafdeling

Microsoft Dynamics 365 Field Service er en komplet løsning til styring af jeres Kundeaktiver, håndtering af Arbejdsordrer, fakturering af Serviceaftaler, planlægning af køreruter og digital udførelse af jeres Arbejdsordrer og Serviceopgaver.

Du vil opleve, at din serviceafdeling bliver langt mere effektiv med Dynamics 365 Field Service. Dine teknikere kan nå flere servicebesøg, og du reducerer om-igen-arbejde ved at sende den rigtige Tekniker med de korrekte reservedele, til den rigtige adresse og til rette tid, første gang.

Læs mere om Microsoft Dynamics 365 Field Service hos Microsoft

 

Digitalisering af serviceforretningen

Med Microsoft Dynamics 365 Field Service kan du digitalisere hele serviceforretningen og sikre sammenhæng og overblik hele vejen fra ordre til fakturering.

Med Field Service bliver der fuld gennemsigtighed i forhold til ressourcer, opgaver og mersalg. Med Field Service bliver din rapportering grundig og præcis, hvilket giver dig det perfekte grundlag for at justere organisationen til at følge trit med udviklingen i din forretning.

Adgang til det hele på din tablet

Med Field Service bliver din tablet dit vigtigste arbejdsredskab. På din Field Service app kan du se dagens opgaver og køreruter.

I app'en kan du se kundehistorik, detaljer om udstyr og udført service. Du kan bestille reservedele samt udføre kontroller og generere og sende servicerapporter direkte til kunden med det samme, hvis det ønskes. Du kan endvidere selv planlægge dit næste servicebesøg, tidsregistrere og fakturere.

Sammenhæng og overblik

Med Field Service bliver hele processen fra sagsoprettelse/ordre til fakturering digitalisereret og historikken er til enhver tid tilgængelig for relevante medarbejdere - også i andre af organisationens afdelinger. Organisationen vil drage nytte af en større sammenhæng. F.eks. vil salgsmuligheder let blive overleveret fra service- til salgsafdelingen.

Microsoft Dynamics 365 Salg

Flere fordele

Henvendelse og support

Dynamics 365 Customer Service” giver medarbejderne fuldt overblik over alle oplysninger på en kunde. Dette gælder fra kundens anlæg, igangværende opgaver til kontrakter og tidligere henvendelser. Medarbejderne har mulighed for at registrere enhver henvendelse, således der er sikkerhed for at løsningen gennemføres og ih.t. indgåede aftaler. Herunder automatisk oprettelse af arbejsdsordre, således der kan sendes servicetekniker til kunden.

  • Fuldt overblik over alle kundeoplysninger
  • Opfølgning i forhold til indgåede SLA’er
  • Selvbetjeningsportal
  • Chat med jeres kunder
  • Send en tekniker til kunden

2

3

Microsoft Dynamics 365 Field Service

Hvilke resultater kan du skabe?

Gør serviceforretningen digital og øg effektiviteten

Du kan øge effektiviteten i din serviceforretning med 15-20% med Field Service. Digitalisering gør ikke alene din serviceforretning mere effektiv, men skaber i høj grad også en bedre tilfredshed hos dine kunder, fordi antallet af fejl reduceres.

Vi hjælper dig med at tilpasse løsningen til lige netop dit behov, så du hurtigt og problemfrit kan få dine kørende teknikere i drift med løsningen.

  • Effektive køreruter
  • Digitalisering af alle servicerapporter
  • Automatiske arbejdsordrer
  • Historik tilgængelig for tekniker
    • Resco Inspections

      ADD-ON TIL DIGITALE INSPEKTIONER

      Når en tekniker er sendt ud på en serviceopgave for at finde fejlen på kundens udstyr, kan Resco Inspections sikre at teknikeren følger en fastlagt inspektionsprocedure via sin tablet eller smartphone.

      Resco Inspections guider teknikeren igennem hele inspektionsproceduren.

      Der er mulighed for at have tilknyttet inspektionsprocedurer til forskellige typer af arbejdsordrer, så I sikrer jer, at jeres service bliver så strømlinet og effektv som overhovedet muligt.

      Når inspektionen er klaret, kan spørgsmål og svar samles i en rapport.

    • Ebecs Site Assesment Survey

      ADD-ON TIL DIGITALE KONTROLSURVEYS

      Når en tekniker er sendt ud på en serviceopgave for at kontrollere kundens udstyr, foregår det ofte efter en tjekliste eller kontrolrapport. Er filteret intakt? Lyser lampen grøn?

      Disse kontrolrapporter kan digitaliseres med Ebecs add-on, så teknikeren udfører rapporten digitalt på sin tablet. Derefter danner systemet automatisk en kontrolrapport med testresultatet, som sendes til kunden, hvis det ønskes.

      Ebecs integreres i Microsoft Dynamics 365, så det fremgår som en samlet løsning. Data anvendes på tværs, så f.eks. bestemte typer af arbejdsordrer udløser bestemte kontrolsurveys.


    Læs om andre MS Dynamics 365-moduler



    Sales

    • Aktuel pipeline
    • Prioriteret salgsindsats
    • Effektiv salgsproces
    • Øget salg
    Læs mere


    Marketing

    • Målbare resultater
    • Konvertering af content til leads
    • Følger kunder på købsrejsen
    • Flere leads
    Læs mere


    Kundeservice

    • Komplet overblik for alle sager
    • Øget kundetilfredshed
    • Klar opgavefordeling
    • Komplet historik
    Læs mere