Styrk jeres serviceafdeling med Microsoft Dynamics 365 Field Service

Lad dine kunder opleve fordelen ved en proaktiv og forudsigelig service og nedbring antallet af “break & fix” opgaver. Jeres serviceafdeling bliver langt mere effektiv og skaber bedre resultater, både for jeres kunder og for jeres bundlinje.

Fordele for jeres afdelinger

kundeservice

SERVICECHEFEN

Digitalisering af serviceforretningen. Med Microsoft Dynamics 365 Field Service kan du digitalisere hele serviceforretningen.

kundeservice

TEKNIKEREN

Adgang til det hele på din tablet. Med Field Service bliver din tablet dit vigtigste arbejdsredskab. På din Field Service app kan du se dagens opgaver og køreruter.

kundeservice

ORGANISATIONEN

Sammenhæng og overblik. Med Field Service bliver hele processen fra sagsoprettelse/ordre til fakturering digitalisereret og historikken er til enhver tid tilgængelig for relevante medarbejdere.

Muligheder med Field Service

Planlægningsværktøj

Field Service løsningens smarte planlægningsværktøj skabes den mest effektive arbejdsdag for alle jeres medarbejdere. RSO (Resource Scheduling Optimization) er et automatisk ruteplanlægnings værktøj, som baseret på afstand, prioritet, evner, o.s.v. planlægger jeres servicebesøg mest optimalt.

Styring af serviceaftaler

Field Service løsningen holder styr på alle jeres serviceaftaler og via integration til jeres regnskabssystem, sker fakturering af serviceaftaler automatisk. Serviceaftalemodulet opretter automatisk arbejdsordrer til serviceeftersyn knyttet til jeres serviceaftaler og placerer disse i Planlægningsværktøjet.

Indeholder alt relevant information

Når jeres teknikere får tildelt en arbejdsordre, indeholder arbejdsordren alt den information, jeres tekniker har brug for, for at kunne udføre sin opgave perfekt. Det gør jeres teknikere mere effektive, fordi de altid kan finde oplysninger om kundeaktiver, servicehistorik, vejledninger, kontaktpersoner, forventet reservedelsforbrug, etc.

Offline adgang

Med Field Service mobil appen har jeres teknikere adgang til alle relevante oplysninger om deres opgaver, både når de er Online og Offline.

Kontakt os og start jeres rejse mod det perfekte CRM-system i dag!

SEND OS EN MAIL

abr@cliento.dk

GIV OS ET KALD

+45 40 59 16 30