Microsoft Dynamics 365

En digital løsning til hele din forretning

Microsoft Dynamics 365 skaber indsigt og overblik over alle jeres kunder, deres medarbejdere og jeres interaktion med dem.
Alt information er samlet et sted, perfekt og overskueligt struktureret, så både nye og gamle medarbejdere hurtigt kan skabe sig et overblik. 

Microsoft Dynamics 365 er en virksomhedsleders ønskedrøm: alt kunde information samlet og struktureret på et sted, med den væsentligste information lettest tilgængeligt.

Slut med medarbejdere, der bruger oceaner af tid på at finde dokumenter og oplysninger på "Fællesdrevet", gennemsøger og opdaterer utallige regneark, ringer og skriver til hinanden for at få bestemte oplysninger på en kunde...og vi kunne blive ved.

Du kan læse mere om hvert af modulerne nedenfor og hos Microsoft her.

 


Sales

  • Aktuel pipeline
  • Prioriteret salgsindsats
  • Effektiv salgsproces
  • Øget salg
Læs mere


Marketing

  • Målbare resultater
  • Konvertering af content til leads
  • Følger kunder på købsrejsen
  • Flere leads
Læs mere


Kundeservice

  • Komplet overblik for alle sager
  • Øget kundetilfredshed
  • Klar opgavefordeling
  • Komplet historik
Læs mere


Field Service

  • Effektive køreruter
  • Digital rapportering
  • Mersalg
  • Øget kundetilfredshed
Læs mere

Microsoft Dynamics 365

Flere fordele

Henvendelse og support

Dynamics 365 Customer Service giver medarbejderne fuldt overblik over alle oplysninger på en kunde. Dette gælder fra kundens anlæg, igangværende opgaver til kontrakter og tidligere henvendelser. Medarbejderne har mulighed for at registrere enhver henvendelse, således der er sikkerhed for at løsningen gennemføres og ih.t. indgåede aftaler. Herunder automatisk oprettelse af arbejsdsordre, således der kan sendes servicetekniker til kunden.

  • Fuldt overblik over alle kundeoplysninger
  • Opfølgning i forhold til indgåede SLA’er
  • Selvbetjeningsportal
  • Chat med jeres kunder
  • Send en tekniker til kunden