Opnå bedre resultater med:

Microsoft Dynamics 365 Salg

Salgsfunktionen er kerneproduktet i ethvert CRM system, således også i Microsoft Dynamics 365 Sales.

Det hele handler i bund og grund om, at få solgt flest mulige af dine produkter eller services, så hurtigt som muligt og med anvendelsen af færrest mulige ressourcer. Det kan Microsoft Dynamics 365 Salg hjælpe dig med.

Skab overblik – og prioriter indsatsen

Dynamics CRM giver sælgerne et overskueligt billede af alle kunder og salgsmuligheder, samlet ét sted.

Dynamics CRM skaber indsigt og overblik og giver sælgerne redskaberne til at prioritere salgsindsatsen og fokusere deres indsats på kunder og salgsmuligheder med det største potentiale.

Sælgerne lukker dermed salgsmulighederne hurtigere og øger deres succesrate, samtidigt undgår de at spilde tid på ”dead ends”: kunder der alligevel ikke køber noget.

Samarbejde på tværs af hele organisationen

Dynamics CRM understøtter samarbejdet med hele organisationen, hvor alle informationer og dokumenter er tilgængelige på tværs af Sharepoint, Office365 og OneDrive.

Dynamics CRM er integreret som en naturlig del af Outlook og resten af Office-pakken, hvilket andre systemer ikke kan tilbyde.

Det betyder færre afbrydelser i arbejdet, hvilket resulterer i højere produktivitet og dermed mere salg.

Bedre salgsledelse

Dynamics CRM lader dig styre dit salgsteam baseret på faktuel feedback fra systemet og du kan sætte mål, overvåge resultater og give feedback og coaching her og nu.

Udbred best practices med faste forretningsprocesser og tilpassede salgsfunktionerne i CRM, hvilket også gør det lettere at sætte nye sælgere ind i deres job.

Microsoft Dynamics Salg:

FLERE FORDELE

Skab langvarige relationer

Til forskel fra tidligere, er den moderne kunde langt henne i købsprocessen, før du får kontakt til kunden.
Kunden har selv gennemsøgt internettet for fordele, ulemper, priser og mulige leverandører. Og måske kontakter han dig. Måske ikke.

Din salgsafdeling skal tilpasse sig denne nye virkelighed og skabe bedre og langvarige relationer med jeres kunder, gennem personlig og relevant kommunikation.

Dynamics CRM er udviklet til at understøtte dine sælgeres arbejde gennem hele kundens beslutningsproces, så de kan sælge mere effektivt.

Forudse dine kunders behov

CRM skaber en indsigt blandt medarbejderne i din virksomhed, så I kan forudse kundernes behov, inden kunderne selv kender dem.

Løsningen er født med mange dashboards, som giver et stærkt overblik over salgsindsatsen. Formålet er at sælgerne kan arbejde smartere med deres information og skabe nye krydssalgs- og opsalgsmuligheder.

Sælgerne kan også oprette sine egne dashboards med få museklik og se data fra alle vinkler og opdage nye trends, der kan skabe helt nye salgsmuligheder.

Microsoft Power BI giver mulighed for interaktive dashboards og rapporter, avancerede visualiseringer og Q&A. Få synlighed i salgsperformance med overskuelige dashboards og kontekstafhængige diagrammer i CRM.

Vi takker for tilliden

Det siger kunderne

Har du spørgsmål?

KONTAKT:

Læs mere på vores blog

Cliento CRM Blog

Du kan nu digitalisere din serviceforretning

Du kan nu digitalisere din serviceforretning

Du kan nu digitalisere din serviceforretning -uden at bruge en krone! Er det for godt til at være sandt, tænker du måske? Det er sundt at have en vis skepsis, når man bliver lovet noget gratis. Det ved vi i nordjyske Cliento alt om. Men det her er faktisk bare et simpelt regnestykke, som ender…

CRM er nu det største software-marked

CRM er nu det største software-marked

Der er fuld fart på CRM-motorerne rundt omkring i virksomhederne. Faktisk er CRM nu det største softwaremarked i verden, oplyser analyse- og rådgivningsfirmaet Gartner. I 2017 overtog CRM førstepladsen fra database-managementsystemer, som indtil nu har domineret markedet. Ikke alene er CRM-software det største marked, men også det hurtigst voksende. I 2018 forventer Gartner, at CRM-markedet…

Vil du have flere nye – eller mere effektive – medarbejdere?

Vil du have flere nye – eller mere effektive – medarbejdere?

Kan vi blive mere effektive? Det går godt i Danmark. Mange danske virksomheder melder om travlhed og masser af muligheder både herhjemme og på de internationale markeder. Når situationen er sådan, er det normalt også startskuddet til, at jagten på dygtige og erfarne medarbejdere går ind. Vi kæmper alle om at få de bedste medarbejdere til…