E-DOCS for microsoft Dynamics 365

Med e-Docs DMS integration kan I Spare tid, undgå fejl og få overblik over jeres Tolddeklarationer. 

Cliento e-Docs er en løsning der automatisk henter jeres Faktura data i jeres regnskabssystem og på basis af disse, indberetter jeres Tolddeklarationer til Toldstyrelsens nye DMS system.
Løsningen er integreret sammen med alle markedets førende ERP løsninger: NAV, Business Central, AX, Finance & Operationse-conomics, Kompas4, Uniconta, Dinero, etc

Installation og den månedlige licens er til en fast lav pris, så du undgår ubehagelige økonomiske overraskelser, og bestiller du i dag, kan du være oppe og køre om 3 uger.

Lyst til at høre mere? Book et gratis  e-Docs møde
Image

Vi har taget det komplekse ud af system-til-system adgangen til Toldstyrelsens DMS system.

Integrationen med Toldstyrelsens DMS System kan være en udfordring, men med Cliento e-Docs har vi forenklet denne proces betydeligt. Vores løsning håndterer den komplekse del af integrationen, så der tilbage bare at hente data fra dit regnskabssystem. Dette betyder en væsentlig reduktion i startomkostninger for din virksomhed og en markant besparelse i forhold til interne ressourcer.

Ved at vælge Cliento e-Docs, får du ikke kun en effektiv og problemfri integration med Toldstyrelsens systemer, men også en partner, der forstår vigtigheden af let og ubesværet samarbejde. Vores team er dedikeret til at yde den bedste support og service, så din virksomhed kan køre så smidigt som muligt.  Med Cliento e-Docs kan du forvente en klar og retfærdig prisstruktur uden skjulte omkostninger, hvilket gør det nemt at budgettere og planlægge for fremtiden. Samarbejde med os betyder enkelthed, effektivitet og gennemskuelighed. Kontakt os for at høre mere om e-Docs og hvordan det kan hjælpe lige netop jer.

Spar tid (og penge)

Manuel indtastning af en Toldindberetning med 6 varelinjer tager ca. 16 minutter i det nye DMS System.  Derefter skal I måske ind og rette en indtastningsfejl, opdatere informationer, checke Notifikationer (Som i DMS online systemet er blevet rigtigt bruger-uvenlige), osv..
Alt i alt ender I let med at bruge op mod 30 min. på hver indberetning og med f.eks. 400 indberetninger om året, svarer det til 2 hele måneders manuelt arbejde om året.
Det er en masse tid, særligt set i lyset af, at de fleste af de data I taster ind, allerede er indtastet i jeres system én gang tidligere. Alt dette kan Cliento e-Docs gøre automatisk, I kan på den måde spare massere tid (og penge).

Undgå fejl

Det er menneskeligt at fejle og med Toldstyrelsens nye DMS System, er det næsten helt sikkert, at der vil ske masser af fejlindtastninger. Hvis I er heldige koster fejlen bare irritation, og er I uheldige kan den risikere at koste jer store forsinkelser og  penge. Mange af disse fejl kan undgås ved at automatisere jeres indberetninger med f.eks. Cliento e-Docs, som automatisk henter jeres faktura data i jeres Regnskabssystem og derefter indberette disse data til Toldstyrelsens nye DMS system.

Image
Image

Få notifikationer

Meget kan man sige om Toldstyrelsens notifikationer, men lette at arbejde med og forstå er de ikke.
Cliento e-Docs dykker ned i alle Tolds notifikationer, henter selve den essentielle del (f.eks. fejlbeskrivelsen) og vedhæfter denne til den relaterede Toldindberetning. 
Cliento e-Docs kan også sende dig en reminder email om, at der er en ny notifikation på en specifik sag.

 

Skab overblik

Med Cliento e-Docs får du et samlet overblik over alle jeres Toldangivelser og deres status i Tolds DMS System. De indbyggede Dashboards giver dig et overblik over antallet af indberetninger, hvilke der skal kigges efter, og hvilke der er klar til videreekspedition.
Samtidigt får du alle notifikationer fra Told direkte ind på sagen i e-Docs, så du hurtigt kan reagere på f.eks. fejl i en indberetning.

Bliv DMS-Klar inden 1. maj 2024 med vores Hjælp

 

De nye EU-krav betyder, at alle virksomheder skal være klar til at anvende det nye DMS-system fra den 1. maj 2024. Vores ekspertise og værktøjer sikrer, at I ikke står alene med denne overgang. Vi står klar til at hjælpe jer med at forberede og integrere jeres systemer, så I kan overholde de nye regler uden besvær. Kontakt os i dag for at sikre, at I er fuldt forberedt, når de nye DMS-krav træder i kraft.

Fordele ved e-Docs DMS integration

    • Toldangivelser oprettes automatisk baseret på jeres Salgsordrer/Fakturaer
    • e-Docs tilpasset netop jeres måde at arbejde på, alle unødvendige felter er fjernet
    • E-Docs har In-line editing: dvs. skal der f.eks. påføres et container nr. på 8 varelinjer, skal hver varelinje ikke åbnes, men der kan redigeres direkte i varelinjerne
    • I skal ikke oprette/slette tilladelser ved Skat for alle de medarbejdere der skal kunne arbejde i DMS online
    • Sidder I ikke og overvåger jeres angivelser, kan vi sætte mail notifikationer op, så hvis der kommer en fejl notifikation fra DMS på en angivelse, sender vi en mail til jeres Logistik team
    • Sker der ændringer i kravene fra Told, f.eks. et nyt data felt i angivelsen, tilføjer vi dette som en opdatering, som er dækket af jeres licensbetaling
    • Jeres medarbejdere skal ikke logge ind og ud af DMS online systemet. e-Docs er Microsoft baseret og derfor omfattet af jeres normale AD, dvs. er brugere logget ind i jeres system, er de automatisk logget ind i e-Docs
    • Det er let at rette og redigere i jeres stamdata
    • Baseret på jeres arbejdsgange og processer, kan vi tilpasse e-Docs individuelt, så jeres hverdag bliver så effektiv som muligt
    • Vi har udviklet e-Docs sammen med nogle af vores kunders Toldmedarbejdere og har derfor sat systemet op efter deres behov og ønsker
    • Der findes en e-Docs Timeline, som indeholder den fulde historik over hver enkelt angivelse: Hvilken dato/tid den er oprettet, sendt til DMS, notifikationer modtaget etc.
    • Har I behov for at sende data til en ekstern modtager (Shipping firma eller lign.), kan der oprettes mail skabeloner, der kan sende data direkte fra systemet

Vil du høre mere? Så kontakt os