Microsoft Dynamics 365 Kundeservice

Det er dyrt og tidskrævende at skaffe nye kunder til virksomheden, og der går som regel et stykke tid før samarbejdet er helt på plads. Derfor er det særdeles vigtigt at knytte jeres eksisterende kunder ordentligt til virksomheden.  hvilket bl.a. sker gennem en ordentlig og rettidig kundeservice.

Kundeservice med CRM

Den typiske kunde anvender i gennemsnit 2-3 kanaler under en service anmodning, fordelt ligeligt mellem selvbetjening og betjent kundeservice.

Dynamics 365 CRM kundeservice gør det enkelt for kunden at engagere sig, og dine medarbejdere får et 360 graders overblik over kundens situation og historik.

Kunderne forventer ofte, at de selv kan løse de fleste af deres produkt- og serviceproblemer. Med en onlinesupportportal med en organiseret vidensbase, kan du levere de svar som kunderne søger, når kunden søger.

Aktiverede medarbejdere giver bedre kundeservice

Desto bedre redskaber og data du giver dine servicemedarbejdere, desto bedre kundeservice får dine kunder.

Dynamics 365 CRM leverer en enkel og samlet brugeroplevelse, som sætter servicemedarbejderen i stand til at give kunderne en hurtig og fremragende kundeservice fra deres Laptom, Surface Pro, tablet eller mobil.

crm_service_medarbejder

Kundeservice intelligence

Spot de nye tendenser, skab nye salgsmuligheder og få værdifuld indsigt i kundernes adfærd og jeres samarbejde.

Kombinationen af Dynamics 365 CRM Kundeservice og Power BI kan visualisere realtids analyser i dashboards, som giver dig den indsigt behøver, for at træffe de rigtige beslutninger.

crm_service_analyse
Få tips om CRM direkte i din indbakke